Forum > Färdiga produktioner

Atomic Rain - "Thats My Girl"

<< < (13/13)

Harmonica mike:

--- Citat från: hogge skrivet 01.10.2009, 11:58:30 ---Nu är denna låt inskickad till Radio Bandits tävling: "Bandit Unsigned". Skulle den mot förmodan hamna bland topp 10 så kommer jag förmodligen att köra lite röstfiske här..
 :rolleyes:

Finns det fler som är intresserade - minns jag rätt så är det region mitt och syd som inte är avverkade ännu? - så titta här: http://www.bandit.se/unsigned

För våran del (Atomic Rain) så deltar vi i region mitt och där är schemat som följer:
6 novemberBandit avslöjar topp 10 i region Mitt6-13 novemberOnlineröstning på topp 10, region Mitt13 novemberBandit avslöjar topp 4 i region Mitt13-21 novemberOnlineröstning på topp 4, region Mitt21 novemberRegionsfinal Mitt (Harry B James, Stockholm)
Problemet är bara, om det skulle gå bra vill säga, att man måste spela live i finalen och vi har ju inget band  :wacko:     

--- Slut citat ---

Live band ja..Hyr in ett gäng studio musiker och yla skiten ur alla  :D

Med din pipa så är du unik,och låten är bra..

Glöm inte att hojta till i en tråd när det skall röstas.Min har du direkt:

1 vote!

Eller till godo  :)

Mike

hogge:

--- Citat från: Herbeck skrivet 01.10.2009, 14:03:02 ---
--- Citat från: hogge skrivet 01.10.2009, 11:58:30 ---Problemet är bara, om det skulle gå bra vill säga, att man måste spela live i finalen och vi har ju inget band  :wacko:     
--- Slut citat ---

Man ska inte haka up sig på detaljer. :D
Ulf

--- Slut citat ---
:lol: :lol: :lol:

hogge:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 01.10.2009, 14:10:30 ---Live band ja.. Hyr in ett gäng studio musiker och yla skiten ur alla  :D
Med din pipa så är du unik,och låten är bra..
Glöm inte att hojta till i en tråd när det skall röstas.Min har du direkt:
1 vote! Eller till godo  :)

Mike

--- Slut citat ---

Du är alltför vänlig min vän, men jag tror att min gamla lekamen gör sig bäst hemma i TV-soffan.. Skulle nog bli ett inslag i "The most funniest homemovies" i TV3 om jag släpade mig upp på en scen..

Njaee.. Det är väl som så att det kan vara kul att se hur långt man kommer.. Men något liveframträdande har jag svårt att se att det blir  :huh:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion