Forum > Färdiga produktioner
Atomic Rain - "Thats My Girl"
ynot:
gillar låten o sången skarp skall vara i fördiga:)
men texten är lite klicheaktig inte på min lista .. resten lysande
tony
hogge:
Tack Flabb & Ynot:
Jättekul att det fortfarande kommer några kommentarer.
Trummorna är DFH tror jag. Kanske kan vi få riktiga trummor på det så småningom? Det är Rob som ansvarar för det musiken.. Men finns det någon där ute som känner sig manad - hör gärna av Er så tar jag ett snack med Rob.
Vad gäller texten så kan jag ha viss förståelse. Det var en gammal text som jag tog i all hast när vi började trixa med den här låten och sen har den fått vara kvar.
hogge:
--- Citat från: ynot skrivet 18.05.2009, 18:06:03 ---gillar låten o sången skarp skall vara i fördiga:)
men texten är lite klicheaktig inte på min lista .. resten lysande
tony
--- Slut citat ---
Tack Tony.. Kan hålla med om att texten inte är någon klassisk hårdrockstext - en gammal text som jag tidigare använt till min egen poplåt (som också finns här någonstans) - men thats my style ;)
hogge:
Nu är denna låt inskickad till Radio Bandits tävling: "Bandit Unsigned". Skulle den mot förmodan hamna bland topp 10 så kommer jag förmodligen att köra lite röstfiske här..
:rolleyes:
Finns det fler som är intresserade - minns jag rätt så är det region mitt och syd som inte är avverkade ännu? - så titta här: http://www.bandit.se/unsigned
För våran del (Atomic Rain) så deltar vi i region mitt och där är schemat som följer:
6 novemberBandit avslöjar topp 10 i region Mitt6-13 novemberOnlineröstning på topp 10, region Mitt13 novemberBandit avslöjar topp 4 i region Mitt13-21 novemberOnlineröstning på topp 4, region Mitt21 novemberRegionsfinal Mitt (Harry B James, Stockholm)
Problemet är bara, om det skulle gå bra vill säga, att man måste spela live i finalen och vi har ju inget band :wacko:
Herbeck:
--- Citat från: hogge skrivet 01.10.2009, 11:58:30 ---Problemet är bara, om det skulle gå bra vill säga, att man måste spela live i finalen och vi har ju inget band :wacko:
--- Slut citat ---
Man ska inte haka up sig på detaljer. :D
Ulf
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida