Forum > Färdiga produktioner
Åsa Wetter & Michael Hansson -On The Horizon
asti:
Väldigt fin låt och skitbra sjunget! Det här passar dig som handsken Åsa! Helheten låter riktigt bra, men jag måste hålla med om vad många sagt, att pianot ligger aningen för högt och förtar lite av den fina sången. Det här kommer jag absolut att lyssna mer på! Tycker faktiskt det är riktigt skönt att det aldrig "brakar igång", utan förblir finstämt låten igenom!
Åsa:
Hej Dividend, Max B och Asti!
Alla nämner pianot, och ja jag håller ju som tidigare sagts med om det.
Så kul att låten tycks om, känns så skönt för den var rätt svår att sätta. Jag slängde bort en version som först var sagt skulle vara klar :D Sen fick låten vila till sig ett bra tag.
Tack för lyssningen och kommentarerna :D
Snart så kommer upphovsmannen själv igång med att prata i trådarna ;)
Tar ett tag att klura ut hur man gör när man ska svara, citera och hit och dit.
hogge:
Skiiiitbra.. Förlåt min dåliga franska, men Du är grym Åsa. Sicken röst Du har!!
Bra låt för övrigt också givetvis så även upphovsmannen ska ha en eloge.. Detta kommer jag att lyssna på igen..
Åsa:
--- Citat från: hogge skrivet 18.03.2009, 16:07:01 ---Skiiiitbra.. Förlåt min dåliga franska, men Du är grym Åsa. Sicken röst Du har!!
Bra låt för övrigt också givetvis så även upphovsmannen ska ha en eloge.. Detta kommer jag att lyssna på igen..
--- Slut citat ---
Å men tacktack :wub:
Boxcutter:
Av någon anledning smälter jag direkt när en låt har ordet "horizon" i titeln, men din riktigt bra röst och den vackra melodin bidrog nog också rätt mycket!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida