Forum > Färdiga produktioner
Markus Broberg - Flygplan
Markus Broberg:
--- Citat från: MaxB skrivet 04.03.2009, 10:09:19 ---Rösten ger mig lite tidiga Pugh Rogelfeldt-vibbar. Jag gillar det lekfulla i låten. Inget är förutsägbart ljudmässsigt och det diggar jag skarpt.
--- Slut citat ---
Tack Max:) Lite av det jag eftersträvar, jag gillar break osv:)
Tack.
Harmonica mike: Tack, skitkul att höra.
När jag ändrar i ez är det bara via deras kontrollpanel, sen lägger jag om eq lite...är som sagt begränsad i mitt kunnande:)
Skla testa Vintage :D
MaxB:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 04.03.2009, 20:51:43 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 04.03.2009, 10:09:19 ---Rösten ger mig lite tidiga Pugh Rogelfeldt-vibbar. Jag gillar det lekfulla i låten. Inget är förutsägbart ljudmässsigt och det diggar jag skarpt.
--- Slut citat ---
Tack Max:) Lite av det jag eftersträvar, jag gillar break osv:)
Tack.
Harmonica mike: Tack, skitkul att höra.
När jag ändrar i ez är det bara via deras kontrollpanel, sen lägger jag om eq lite...är som sagt begränsad i mitt kunnande:)
Skla testa Vintage :D
--- Slut citat ---
Jag håller med Klemme, Markus, du är redan klar för radion. Jag har lyssnat på många av dina här på KR nu. Skitbra låtidéer och mix men jag saknar "det där", vad det gäller trummorna. Har du fått erbjudande av Klemme att han kan tänka sig att lägga trummor på en del av dina låtar? Spännande i så fall! Bara han inte glömmer bort mig då jag vill ha hjälp! :P
Men jag har ju min Cajon förstås.
Skit i Vintage-kittet! ;)
Markus Broberg:
Tack Max:) :wub: Snälla ord:)
Jag skickar en länk med denna låten utan trummor Bums:)
asti:
Bra ös i den här låten! Fräckt arr/mix som skiljer sig en hel del från det man är van att höra här på KR, som oftast strävar efter rena och "polerade" sound!
Fin sång i det här "halvfalsett"-området, som är svårt att få till! Annorlunda och kul!
/Asti
Markus Broberg:
--- Citat från: asti skrivet 06.03.2009, 21:16:11 ---Bra ös i den här låten! Fräckt arr/mix som skiljer sig en hel del från det man är van att höra här på KR, som oftast strävar efter rena och "polerade" sound!
Fin sång i det här "halvfalsett"-området, som är svårt att få till! Annorlunda och kul!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack som fan Asti:) kul att höra.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida