Forum > Färdiga produktioner

Markus Broberg - Flygplan

<< < (6/6)

freddy:
Skönt drag ju! Kanske ska du be trummisen att ta det lite lugnt med redbullen innan repet. ;) Känns som du är på väg åt rätt håll med din röst, inte riktigt ända framme ännu, men du har resurserna tycker jag. Känns som du bara öser och delar med dig ohämmat, vilket jag gillar. Ingen polerad falsk fasad här inte :D

Jag tycker dina mixar låter en aning burkigt/muddigt i mina kassa högtalare. Kanske rensa upp lite med EQ? Vill ha en mer distinkt ljudbild, med mer separerade instrument. Men det kanske bara är jag det :)

Ös på Mackan! 

Markus Broberg:
Tacka som fan:) :wub:

Rattlesnake:
Bra drag, kul att höra högoktanig pop på svenska utan att det blir punk, texter med mening utan att det blir djupa visor.

Egentligen låter ju trummorna riktigt bra, men soundet går ju igen väl tydligt. Jag har köpt både Vintage och Nashville-expansionerna till Ez, men jag tycker de lider av lite samma sjuka då ljudet är lite slaskigt och dåligt tryck i virveln. Tycker AD låter bättre på lite aggressivare stilar.

Bra låt och bra mix. Behövs inte sägas så mycket mer.  :)

Markus Broberg:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 12.03.2009, 23:45:44 ---Bra drag, kul att höra högoktanig pop på svenska utan att det blir punk, texter med mening utan att det blir djupa visor.

Egentligen låter ju trummorna riktigt bra, men soundet går ju igen väl tydligt. Jag har köpt både Vintage och Nashville-expansionerna till Ez, men jag tycker de lider av lite samma sjuka då ljudet är lite slaskigt och dåligt tryck i virveln. Tycker AD låter bättre på lite aggressivare stilar.

Bra låt och bra mix. Behövs inte sägas så mycket mer.  :)

--- Slut citat ---
Oj grymma ord:), kul när folk gillar vad man gör. :wub:
Jag tror jag ska köpa AD ist faktiskt. Jag har testat demon och det låter bra, inte lika mycket plast.
Mvh Markus

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion