Forum > Färdiga produktioner
Markus Broberg - Flygplan
Hellpig:
Skön låt - håller det mesta av vad de andra redan sagt! Kanske kunde mixats lite fräckare men lekfullhet och oväntade vändningar överväger detta. Bra jobbat, du har en skön känsla för melodier tycker jag!
Wernborg:
Bra karaktär i rösten framför allt. Sen skriver jag väl under på att trummorna kanske har lite att önska, men detta räcker långt.
Bra melodier.
j.rocker:
Bra låt måste jag säga.
Jag hade nog sett att du skippat trummorna från början och inlett med den distade gitarrslingan helt ensam. Kanske att du kan få den att komma närmare och närmare i ljudbilden för att sedan bryta lös med full kraft för att sedan gå in i första versen.
Förövrigt sjukt bra sång under första versen. Gillar både tonen och känslan. Lekfull slinga men likaså grymmt klös i sången.
Finns mkt bra förutsättningar för att den här låten ska bli en riktig tungviktare.
Markus Broberg:
Tackar för alla fina kommentarer:) :wub:
Jag kan inte mixa bättre än så här just nu, min tanke är väl kanske att jag nån gång kan få proffshjälp, eller så lär jag mig med tiden.
Jag tycker arr och låt är det viktigaste på en demo, man vill ju visa vilka förutsättningar eller potential som finns.
Mvh Markus Broberg
Kon-Trollet:
det här var riktigt skoj, själv tänker jag på öset i gamla 'lets go ner på stan' med uggla när jag lyssnar....eller 'efter plugget' med factory, kanske....
för ovanlighetens skull så tycker jag att sången är bäst i detta - det brukar vara tvärt om för det mesta när jag bedömer andras musik :D....jävligt cool röst å bra kör-hojtande åxå ! B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida