Forum > Färdiga produktioner
Markus Broberg - Flygplan
Markus Broberg:
--- Citat från: ynot skrivet 03.03.2009, 21:23:33 ---gillar ansaten o energin mycket.
sången ligger lite högt o texten suger :) tror du kan hitta bättre ord som målar upp din bild lite bättre-
eget men med lite drag av annan musik-
riktigt bra att köra vidare med markus.
tony
--- Slut citat ---
Tackar Tony:), Jag gömde alltid sången förut, nu har jag börjat gilla när det hörs ordentligt.
Jag gillar texter av den här typen, jag utgår ju från mig själv såklart. En annan aspekt är ju att jag gör det jag vill, lite av en frihet man har som "Musiker:)
Jag kan ju som alla andra inte nöja alla :wub:, inte menat som kaxigt:)
mahan:
Tjou Marcus!
Detta är en snyggt arrad o lirad låt!
Du har hittat en bra personlig touch på rasket, låten e din, och du bjuder ut den snyggt.
Mixen kunde man ju kommentera .. och Ez... och jajjamen, but, who cares :rolleyes:
Detta fick min högra baktass att reagera i takt med alstret, och då brukar låten vara god! :D
Bra jobbat!
h. johan
Markus Broberg:
--- Citat från: mahan skrivet 03.03.2009, 23:33:30 ---Tjou Marcus!
Detta är en snyggt arrad o lirad låt!
Du har hittat en bra personlig touch på rasket, låten e din, och du bjuder ut den snyggt.
Mixen kunde man ju kommentera .. och Ez... och jajjamen, but, who cares :rolleyes:
Detta fick min högra baktass att reagera i takt med alstret, och då brukar låten vara god! :D
Bra jobbat!
h. johan
--- Slut citat ---
Haha "Baktass", Jag gillart!! :wub:
Jag ska investera lite tid i trummixning:), eller mixning överlag, men jag är ju Nybörjare än så länge :P
Tack för värmande ord:)
MaxB:
Rösten ger mig lite tidiga Pugh Rogelfeldt-vibbar. Jag gillar det lekfulla i låten. Inget är förutsägbart ljudmässsigt och det diggar jag skarpt.
Harmonica mike:
Hej Markus.
Jag tror det är den första låten jag kommenterar som du har gjort,men inte den sista - det låter bra detta.
Lite om EZ:
Ez är eziga i grundutförandet det håller jag med om,men det finns expansioner som håller måttet - Vintage kitet är riktigt bra.Logga in på Toontracks sida och lyssna dig fram,där finns alla expansioner för avlyssning.
Grundljudet i ez går at ratta till,men det är ingen lek.Jag slet mitt hår i förtvivlan länge innan jag fick till ett sound från virveln som lät acceptabelt.
Vintage kitet är genvägen :)
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida