Forum > Färdiga produktioner

Örjan och Åsa - King/Queen for a day

<< < (7/10) > >>

orjankarlsson:

--- Citat från: Plinka skrivet 06.03.2009, 11:42:51 ---Jag instämmer i hyllningarna! Glad och härlig låt, superproffsigt framförd!  ;)

--- Slut citat ---

Hurra för det!  :wub:  :wub:  :wub:

Åsa:

--- Citat från: MacTS skrivet 05.03.2009, 11:01:28 ---tror jag har glömt att kommentera denna...Riktigt bra! Klar för radion!

Ni borde allvarligt fundera på (om ni inte redan har gjort det) att sätta ihop ett "band" och släppa en platta tillsammans...så bra är det!

--- Slut citat ---

Ja hur kul vore inte det? Förmodligen hur kul som helst  :D
Tack snälla för berömmet, vi hörs, vi har ju lite ouppklarat vi   ;)

--- Citat från: Plinka skrivet 06.03.2009, 11:42:51 ---Jag instämmer i hyllningarna! Glad och härlig låt, superproffsigt framförd!  ;)

--- Slut citat ---

Hej Plinka! Va kul att du gillar låten och framförandet!! Ja visst blir man glad? Jag blir lika glad än, lättroad visserligen men ändå  ^_^

Marruschkka:
..har lyssnat på den men glömt kommentera: jättesnygg sång av er bägge :rolleyes:
..för mej..så för tankarna rakt in i Schlagerfestivalen..mitt i alltet..där små flickor med rutiga kjolar inramar det hela---och sjunger kör..till detta..och kungen och drottningen vinner hela gemet :P

Heja, snyggt :D

/Marr

orjankarlsson:
Tack för lyssningen! Jag passar rätt så bra i rutig kjol förresten! Faktum är att jag har det på mig just nu...
 B)

Hellpig:
Det första jag tänkte var att detta låter som en blandning mellan Jacob Hellman & Lisa Nilsson. Men det gör det nog inte. Tycker det låter bra men jag tror att basen kunde sänkas bara en gnutta och att trummorna kunde höjas lite grand. Inte riktigt vad jag föredrar att lyssna på det är en skön låt, lättlyssnad och så.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion