Forum > Färdiga produktioner

Örjan och Åsa - King/Queen for a day

(1/10) > >>

orjankarlsson:
LÅTNAMN: King/Queen for a day
ARTIST/GRUPP: Örjan och Åsa
GENRE: Pop/rock
LÅTLÄNGD: 4:03
KOMPOSITÖR: Örjan Karlsson
PRODUCENT: Örjan Karlsson
EV. MEDVERKANDE: Åsa Wetter: stämband
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3

Ännu en alldeles färsk låt från Örjan och Åsa - hope you like it!  ^_^

Tyck gärna till om både det ena och andra! Eller tredje också för den delen. Äsch, här är den i alla fall.

Jo, förresten - det är nog en duett det här med!  :D

freddy:
Det låter skitbra om denna. Bra fyllig mix, snygga gitarrer med. Känns helrätt!

Inte riktigt något jag skulle lyssna på, men jag blir glad, vilket nog är oundvikligt.

Era röster smälter samman kanoners, vilket radarpar! Det blir som allra bäst när ni båda sjunger samtidigt.

Snyggt jobbat. Proffsigt!

Harmonica mike:
Tjenare.

Ja pop maskinen är igång igen,riktigt nice detta.Diggar som bara den!
Vad kul att ni har hittat varandra,passar och kompletterar varandras röster som hand i handsken tycker jag.

Lite otydlig "mufflig" basist i botten annars är det bara att lyfta på hatten för ännu ett kanon collab!

Mvh
Micael

Åsa:

--- Citat från: freddy skrivet 20.02.2009, 00:02:58 ---Det låter skitbra om denna. Bra fyllig mix, snygga gitarrer med. Känns helrätt!

Inte riktigt något jag skulle lyssna på, men jag blir glad, vilket nog är oundvikligt.

Era röster smälter samman kanoners, vilket radarpar! Det blir som allra bäst när ni båda sjunger samtidigt.

Snyggt jobbat. Proffsigt!

--- Slut citat ---

Men se där, kul att du lyssnat!
Och ja, visst blir man glad av låten?  :D
Radarpar haha, tack för det! Tack för fina ord!

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 20.02.2009, 00:04:23 ---Tjenare.

Ja pop maskinen är igång igen,riktigt nice detta.Diggar som bara den!
Vad kul att ni har hittat varandra,passar och kompletterar varandras röster som hand i handsken tycker jag.

Lite otydlig "mufflig" basist i botten annars är det bara att lyfta på hatten för ännu ett kanon collab!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Popmaskinen  :D
Härligt att du diggar som bara den, det gör jag med haha, har egolyssnat hela kvällen  :D

Jag är ju överlycklig att Örjan hittade mig, det är otroligt roliga samarbeten detta och jag hör själv också hur bra rösterna passar ihop. Tror jag sa det förut en gång - det är ju en lyckträff för det vet man inte förräns man provat. Skitnöjd med den här låten, proffsigt mixad och mycket smågrejer som gör låten så himla rolig att lyssna på!
Och så är det en låt med en rejäl glimt i ögat, charmig skitbra låt tycker jag  :)

freddy:

--- Citat från: Åsa skrivet 20.02.2009, 00:32:14 ---Men se där, kul att du lyssnat!
Och ja, visst blir man glad av låten?  :D

--- Slut citat ---

Ja, det är faktiskt skrämmande ofrånkomligt :D Bra jobbat ännu en gång!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion