Forum > Färdiga produktioner

equality & wernborg - nOT aFRAID

<< < (4/6) > >>

equality:
Toby: Tack för comments även här. Kul att du gillar. Man kan nog skruva sig tokig även på denna.
tsmalmbe: Ändå har jag mixat den i lurar.

Ynot har sjungit in ett sångspår som verkar väldigt lovande. Måste bara skruva till lite först... :rolleyes:

Burnin Sven:
Hehe fin sak det här man diggar, gillar weirdo borde bli en ny gengre helt enkelt. En salig blandning av små trevliga trudelutter och manisk instrumentering from hell :D. 
Göran

Mikke:
Helt klart kul gjort o det svänger mucho oxo på en del ställen. Nästan samma klass som Emulators produktioner, kanske lite mindre kaos än den gossen. Hög klass på produktionen annars rätt igenom. Snyggt / Mikke

dede:
Hmm, tror nästan att jag gillade förra versionen bättre. Även om detta oxå är bra. En helsikes fräck gura från Wernborg. Och det är nog där felet sitter. Den är för bra och tar för mycket av fokus på låten. Klipp bort en del. Han blir inte sur. Så kan fokus skifta mellan sång o gtr, piano etc lite mer. Bara mina tankar.

Light Head:
I Love!

Jag tror att jag får plocka fram några gamla King Krimson-vinyler,, baske mig,, å det är erat fel!  B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion