Forum > Färdiga produktioner
equality & wernborg - nOT aFRAID
Wernborg:
--- Citat från: dede skrivet 20.04.2007, 01:52:05 ---En helsikes fräck gura från Wernborg. Och det är nog där felet sitter. Den är för bra ...
--- Slut citat ---
Förlåt :wub:
equality:
--- Citat från: dede skrivet 20.04.2007, 01:52:05 ---Hmm, tror nästan att jag gillade förra versionen bättre. Även om detta oxå är bra. En helsikes fräck gura från Wernborg. Och det är nog där felet sitter. Den är för bra och tar för mycket av fokus på låten. Klipp bort en del. Han blir inte sur. Så kan fokus skifta mellan sång o gtr, piano etc lite mer. Bara mina tankar.
--- Slut citat ---
Ha, ha. Du har alltid så sköna kommentarer dede men där tar du fel: Jag sjunger mycket snyggare än Wernborg spelar gitarr. :lol: :D
Skämt åsido, förstår vad du menar och där finns en poäng men snart snart kliver en annan herre in på scenen och då... då.
Återkommer med fler svar.
equality:
Burnin Sven: Kul att du är med på noterna även här. Vilka noter förresten!? :o
Mikke: Tack! Emu är en kille som vet hur man skruvar. Jag skruvar en del men når aldrig de där stora ljudbilderna hur jag än vill. Tänket stannar därför vid liveband på fyra, fem medlemmar sådär.
Light Head: Att inspirera nån att lyssna till KK tar jag (vi) som en stor komplimang. Catfood minns jag med glädje.
Wernborg: OK då! :lol:
Som sagt ny version i veckan hoppas jag. Glöm inte att lyssna då. :D
Emulator:
känns tokigt att skriva i andras trådar men det känns så skoj att bli omnämnd på detta sätt. tack ska ni ha ! :)
1up:
Lyssnade på denna för några dagar sedan i hörlurar. Det som slog mig först var den stora och öppna ljudbilden som kändes fräsch. Sen är det väldigt mycket lek! Inget tungt seriöst utan en ironisk underton med kvalitetskänsla på låten.
Skriket som i början echas av gitarren är riktigt smart gjort! :D
Basen som kör sin fras blir lite av ett underliggande stadigt komp, sen får pianot, gitarrerna, sången och det andra improvisera runt det. Ett intressant upplägg med fina ljud.
Pianoljudet är härligast.
Basen som kör 1.20-1.31 ger mig härliga vibbar. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida