Forum > Färdiga produktioner
equality & wernborg - nOT aFRAID
Emulator:
j'klar så gott slit de va i guran :)
Bra bra deta, har jag iof alltid tyckt.
Fick en pianoide, återkommer.
Riktigt korsavel vi börjar få med alla samarbeten :lol:
skitbra eq/wernis, men basen låter för snäll! Alltså ljudet.....inte hur den spelar
DåligtGehör:
--- Citat från: equality skrivet 15.04.2007, 19:15:53 ---
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 15.04.2007, 16:28:53 ---Förslag: Låt pianot få en ha en större roll när det sätter igång ca: 1:18. Nu fortsätter basen att mer eller mindre ha huvudrollen även under detta parti. Det hade varit fräscht med mer piano och mindre bas. Gå gärna ner i ett lägre register och spela hel/halvtoner under detta parti?
--- Slut citat ---
Jaa, men jag fixar nog inte ett ordentligt pianosolo samtidigt som jag tycker det är loite kul att basen har en framträdande roll om du inte menar att vi switchar lite här med att pianot tar basstämman?
--- Slut citat ---
Jag uppmärksammade inte om bas & piano krockar utan mer att pianot skulle höjas där och basen träda tillbaka en stund. Men det var bara en tanke. Du verkar klar över vad du vill, så det är ju bara att gå på det!
equality:
emu: Klart kul att du har idder. Jag kan skicka bas-midit och wma-fil utan bas och piano.
DG: Det är väl det mest naturliga du beskriver men orkar inte riktigt nu men
får se lite vad emulator har i kikar'n.
Toby:
Tror att jag kommenterat denna på annat forum. Här är det stök och bröt och alla instrumenten slåss för att höras mest. :) Jag tycker det är rätt häftigt. Får lite Tom Waits feeling. Bra låt som man nog kan skruva ihjäl sig på. :)
Mvh
T
tsmalmbe:
Krånglig ljudbild med lurar. Men nog är det en intressant låt måste jag säga.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida