Forum > Färdiga produktioner

equality & wernborg - nOT aFRAID

<< < (2/6) > >>

mahan:
Back to Maggies farm :D

Efter 5 sekunder lyssning är det ju ingen tvivel om konstnären i fråga. Mycke kännspakt sound. GOOD!
Är denna kompguitarr nu FET eller SKITIG, frågar en undrande amatör.?? Låter lite för mycket mellan reg. i mina, dock lite baksmälliga öron. :)

O så till sågen!
Men vart i hel... har ni gjort av med cymbalerna, för bövveln plocka in dem!

Good stuff

h.  Johan

equality:

--- Citat från: mahan skrivet 15.04.2007, 13:11:59 ---Back to Maggies farm :D

Efter 5 sekunder lyssning är det ju ingen tvivel om konstnären i fråga. Mycke kännspakt sound. GOOD!
Är denna kompguitarr nu FET eller SKITIG, frågar en undrande amatör.?? Låter lite för mycket mellan reg. i mina, dock lite baksmälliga öron. :)

O så till sågen!
Men vart i hel... har ni gjort av med cymbalerna, för bövveln plocka in dem!

Good stuff

h.  Johan

--- Slut citat ---

Cymbales...? Håller med. Uppmärksamt av dig Johan, tack! Ny version högst upp eller blev det för mycket hihat?  :o :unsure:
Kul att du uppfattade Maggie's farm också... :D

mahan:
Herreguuud...blir virrig med dessa versioner :wacko:

Borde kanske bli intagen på Maggie´s...
Men lyssnar o ....där e den!....yesss...  EN CYMBAL! :P

Nu e jag nöjd :rolleyes:

h.  Johan

DåligtGehör:
Förslag: Låt pianot få en ha en större roll när det sätter igång ca: 1:18. Nu fortsätter basen att mer eller mindre ha huvudrollen även under detta parti. Det hade varit fräscht med mer piano och mindre bas. Gå gärna ner i ett lägre register och spela hel/halvtoner under detta parti?

equality:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 15.04.2007, 16:28:53 ---Förslag: Låt pianot få en ha en större roll när det sätter igång ca: 1:18. Nu fortsätter basen att mer eller mindre ha huvudrollen även under detta parti. Det hade varit fräscht med mer piano och mindre bas. Gå gärna ner i ett lägre register och spela hel/halvtoner under detta parti?

--- Slut citat ---
Jaa, men jag fixar nog inte ett ordentligt pianosolo samtidigt som jag tycker det är loite kul att basen har en framträdande roll om du inte menar att vi switchar lite här med att pianot tar basstämman?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion