Forum > Färdiga produktioner
Eko - You left my hart
Eddi:
:D Tack Micael
Sökordet "konstruktiv kritik" i Wikipedian borde länka till denna post.
Jag har lite att göra märker jag.
Eko
Dividend:
Inte läst några kommentarer. :D
ALlt låter väl. Det enda jag stör mig på är det stolpiga pianot. Speciellt i inledningen, sedan flyter det in bättre, kanske testa mjukare fingrar? Eller du vill kanske ha det så?
Skitschysst nrä det försvinner faktiskt, om jag skall vara ärlig.
Texten verkar genomarbetad. Och du sjunger, inte cykeln :D
Bra låt iaf! Det finns nåt här. Men pianot. Fan... Nej :)
En extra gitarr istället?
Eddi:
--- Citat från: Dividend skrivet 22.04.2009, 14:24:04 ---Inte läst några kommentarer. :D
ALlt låter väl. Det enda jag stör mig på är det stolpiga pianot. Speciellt i inledningen, sedan flyter det in bättre, kanske testa mjukare fingrar? Eller du vill kanske ha det så?
Skitschysst nrä det försvinner faktiskt, om jag skall vara ärlig.
Texten verkar genomarbetad. Och du sjunger, inte cykeln :D
Bra låt iaf! Det finns nåt här. Men pianot. Fan... Nej :)
En extra gitarr istället?
--- Slut citat ---
:lol: Det är ju en pianolåt Div. Mjukglass kan inte ha korv i struten. Men ok då alla kan inte gilla struttiga pianon - tack för att du gillade låten i alla fall.
Nu finns ny verre i topp-posten.
Eko
Dividend:
SKickade snabbt pm, men skrive rhär också. ;)
Tycker bara att pianot bör spelas mindre hårt. Skulle tro att det skulle göra mer för lyssningen än vilken mixmässig ändring som helst ;)
Ah, finns en orgelverre också?
Harmonica mike:
Då lyssnar jag på sist verren..
Hör att du anammat mina tips :)
Halvvägs nu och inga "nits" so far..
Jo men detta håller Eko.Men jag skulle vilja höra lite av guran i vänster lur också.Jag förstår din tanke där att de båda instrumenten kompletterar varandra,men det blir lite mysko i lurar,funkar säkert bra i monitorerna på avståndslyssning.Men med tanke på den tidsålder vi lever i med mp3 spelare och Iphones och allt vad det heter så....Panna 70-40..40-70 på både piano och ackeguran så har du den tycker jag,givetvis där dom går tillsammans.Pianot ensamt får gärna ligga som det gör nu.
Great work man.
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida