Forum > Färdiga produktioner
Eko - You left my hart
Eddi:
LÅTNAMN: You Left My heart
ARTIST/GRUPP: NotYetPopButBand
GENRE: Lennoniskt
LÅTLÄNGD: 3:50
KOMPOSITÖR: Eko
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE: Många med glada tillrop
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
Efter en lång harvning på halvfärdiga och en massa goda råd av många men framförallt av HM så känns denna relativt klar. Jag har till råga på allt gjort en ordentlig genomgång av PC´n med hjälp av Jens på 4Sound så nu har jag inte alls samma latencyproblem längre en stor lättnad faktiskt.
Hoppas nu att det jag betraktar som klart verkligen också är det men nya tips mottages tacksamt i alla fall.
Jag tror Egget frågade vad jag kallar denna musikstil och det är en väl berättigad fråga - vad 17 är det för något?
Lite text också:
Honey you left my hart, acing and bleeding so hard
Somehow I feel a light, is coming to me to night
Sometimes I see you smile, than I know I won’t let you by
I stay there and feel your warmth, such a love that will take us home
Now you know the reason why, I won’t let you go
And now you know the reason why I, just expect you to know
Now you know the reason why, I don’t left any stone untouched
I hope to have you here by me tonight
Plus lite till som tillkommit
Eko
cykeln:
Det är klart att det är något att jobba med.
Tycker det påminner om Lennons heminspelningar av låtutkast. Början minner lite om Imagine.
osäker på frasen .. "than I know I won’t let you by" - är det korrekt?
Jobba på!
Eddi:
:lol: har inte en aning om det är rätt engelska jag tror jag vet vad jag menar i alla fall.
Tack för lyssning och pep.
Eko
equality:
Bra, stompig McCartney-aktig sak. I "expect" på det som jag antar skall bli refrängen är ackordvalet minsta sagt utsökt. Medryckande och det finns en klar potential. Kör på!
Eddi:
:D Både Lennon och McCartney nämnda om samma låt - borde ju låta Beatles då - men det gör det ju tyvärr inte.
Tack för prisningen av ackorderingen EQ ackordet på Expect är G och det är väl ganska vanligt :P men du kanske menar nåt annat?
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida