Forum > Färdiga produktioner

Eko - Who Flood The World

<< < (6/9) > >>

Eddi:
Ja denna kioskvältare  :wub: flyttas nu över till färdiga med Vintagetrumsetet. Ytterligare kommentarer är självklart välkomna.....
Eko

Harmonica mike:
Tjenare.

Jo visst funkar Vintage kitet bra.Men jag skulle vilja ha upp dom lite till i ljudbilden volym mässigt.

Det övriga låter bra.

Mvh
Micael

Eddi:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 05.03.2009, 09:05:33 ---Tjenare.

Jo visst funkar Vintage kitet bra.Men jag skulle vilja ha upp dom lite till i ljudbilden volym mässigt.

Det övriga låter bra.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Jo ja Vintage är ju inte precis särskilt distinkt i sitt anslag. Men jag förstår vad du menar så jag drog upp själva drumsen lite och drog ner overheaden annars hade det tagit över helt. Kort sagt ny version uppe med lite distinktare drums. Tack för input MH
Eko

Harmonica mike:
Tjenare.

Ja jag blir visst aldrig nöjd  :)

Nu vill jag bara ha upp virveln lite i volym.
Baskaggen känns bra utan att höras - precis som det skall vara.
Dra ned pytte lite i volym på highat liret,sen lovar jag att jag skall inte säga/såga nåt mer - tror jag  :D,men vänta med det tills du har höjt virveln lite,det kan hända att det räcker med det.

Jag är ute efter perfektion här då jag tycker att låten är riktigt bra..Hoppas du har tålamod med mig..

Mvh
Micael

Eddi:
 :D Du får vara hur petimetrig du vill MH

Nu har jag höjt virveln en anings och faktiskt sänkt Hi-Haten lite den var lite enerverande förut tycker jag med. Tror det blev bättre!?

Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion