Forum > Färdiga produktioner

Eko - Who Flood The World

(1/9) > >>

Eddi:
LÅTNAMN:            Who Flood The World
ARTIST/GRUPP:     Eko
GENRE:                Prog
LÅTLÄNGD:           3:12
KOMPOSITÖR:       Eko
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR:   2009
FORMAT: mp3

Eko

Kenta K:
Fasen va bra låt!

Lite pill hit o dit och lite pill på mixen så sitter den som spikat i min ipod touch ;) Gillar rösten med!

MaxB:
Skojiga ljud i början med jag tycker inte de hör ihop med det som kommer sen. Rolig att du fått fram det här bassoundet. Sist jag hörde det, var på nån platta med King Crimson. Trummorna är busiga har ett eget liv i fillsen som inte är riktigt trummistrogna alla gånger.

Bra att du arbetar med alla instrument. Kul att höra utvecklingen både på bas och gitarrsolo.
Vid 150 sekunder är klippet lite för tydligt - finputs behövs där.
Who xxxx the world? stava ordet please!  :D

Eddi:

--- Citat från: Kenta K skrivet 04.12.2008, 18:55:51 ---Fasen va bra låt!

Lite pill hit o dit och lite pill på mixen så sitter den som spikat i min ipod touch ;) Gillar rösten med!

--- Slut citat ---

Tack Kenta :D
Ja lite pil til behövs nog och lite mer på rösten tror jag.
Eko

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 05.12.2008, 13:11:15 ---Skojiga ljud i början med jag tycker inte de hör ihop med det som kommer sen. Rolig att du fått fram det här bassoundet. Sist jag hörde det, var på nån platta med King Crimson. Trummorna är busiga har ett eget liv i fillsen som inte är riktigt trummistrogna alla gånger.

Bra att du arbetar med alla instrument. Kul att höra utvecklingen både på bas och gitarrsolo.
Vid 150 sekunder är klippet lite för tydligt - finputs behövs där.
Who xxxx the world? stava ordet please!  :D

--- Slut citat ---
Ja nä ljuden i början ska nog bort - det började med att jag testade min EZD Latino , men det blev så tråkigt så jag bytte till det vanliga. Bassondet är min (då) nya Gold hade King Crimson den kanske? Gitarren hittade jag ju någon slags dubbingeffekt till vilket jag inte har sett till sedan dess undrar hur man gjorde :blink:
Klipp vid 150 sek noterat skall fixas. Ang namnet Who Flood The World så betyder det i princip Vem Översvämmade Världen och jovisst det är rättstavat!
Nice att du gillar och tack för input :)
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion