Forum > Färdiga produktioner
Eko - Who Flood The World
freddy:
--- Citat från: Wernborg skrivet 24.02.2009, 13:15:35 ---ang. flood eller inte så betyder nuvarande titel: Vem översvämmar världen?
Det handlar om när översvämningen sker.
Mvh / Nästan säker
--- Slut citat ---
Ja, det är nog korrekt. Antar att det är så du menar Eko?
Tillbaka till låten kanske? :D
Eddi:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 24.02.2009, 10:45:41 ---Hejhej
Håller med Mike och Johan. Bra låt.... men trummorna.... eller snarare trumsoundet. låter.... platt på nåt sätt. Du kunde kanske testa med nåt annat sound!?
Din sångröst gillar jag :D
Krister
--- Slut citat ---
Kanske kan testa med Vintage-soundet ?
Tack för pep Krister
--- Citat från: Wernborg skrivet 24.02.2009, 13:15:35 ---ang. flood eller inte så betyder nuvarande titel: Vem översvämmar världen?
Mvh / Nästan säker
--- Slut citat ---
Mm men det funkar - fast jag tänkte nog mer retroperspektivt Vem översvämmade världen.
--- Citat från: freddy skrivet 24.02.2009, 14:11:59 ---
Mvh / Nästan säker
--- Slut citat ---
Ja, det är nog korrekt. Antar att det är så du menar Eko?
Tillbaka till låten kanske? :D
--- Slut citat ---
Jag tycker att det är ganska viktigt med både texter och låttitlar Freddy så jag tackar för att ni engagerar er. Och ja du ser ju ovan hur jag tänkte.
Eko
Eddi:
Eftersom jag är ungefär lika bra på det där med trummor som att virka grytlappar så slängde jag upp två versioner till med olika trumljud. Vintage och DFH och nä jag vet faktiskt inte vilket sound jag föredrar ? Kanske DFH men Vintage låter ju lite varmare (trots namnet).
Eko
cykeln:
Kul med en riktig psykedelisk låt
Tycker det är lite Birds Eight miles high över sologuran
Trummorna däremot kanske inte är någon höjdare :) - men you´r not alone
Eddi:
jJg tror att trummorn är rätt ok med Vintagesetet.
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida