Forum > Färdiga produktioner

Eko - Who Flood The World

<< < (4/9) > >>

freddy:
Borde det inte vara "who flooded the world"

Lite osäker, men det känns konstigt formulerat? "Vem översvämning världen"?

Låten i sig känns ganska jammig och "live". Vilket jag gillar. Tror du kan slipa på allt en vända till innan du släpper denna.

Rocka på!

Eddi:

--- Citat från: freddy skrivet 24.02.2009, 01:43:53 ---Borde det inte vara "who flooded the world"

Lite osäker, men det känns konstigt formulerat? "Vem översvämning världen"?

Låten i sig känns ganska jammig och "live". Vilket jag gillar. Tror du kan slipa på allt en vända till innan du släpper denna.

Rocka på!

--- Slut citat ---

Tjopp Fred long time no see.
Jag har fått flera förslag på det där Fled är en variant men om jag tittar i Lexin så verkar just Flood stämma. Hm.. finns det ingen riktig engelsman på forumet?

Kul att du gillar ändå

Lexin:
Översättning av: översvämmade

Svenskt uppslagsord
översvämmar översvämmade översvämmat översvämma verb
täcka med vatten (bildligt "överösa")
<x översvämmar y>

Engelsk översättning
flood, submerge, inundate 

Eko

Eddi:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.02.2009, 01:12:53 ---Tjenare.

Mjiohojo  :)

Det är väl tänkt att jag skall såga här men näe Eko,jag tycker detta funkar bra.Rätt skön låt igen,snyggt lirat och mixen sitter.Trummorna är väl ingen höjdare i sitt statiska "tänk"men jag är lika usel på trum/lir/programmering som en enarmad och halv blind trummis så jag skall inte uttala mig om det  :)

Starkt jobbat får jag säga då,igen!

Jag drar en lyssning under morgondagen i monitorerna,kan hända att jag återkommer  :D

Mvh
Micael

--- Slut citat ---
:D Låter ju lovande - bara jag inte hålls ansvarig för några spräckta väggar eller så, Tack för lyssning HM
Eko

spacetrucker:
Hejhej

Håller med Mike och Johan. Bra låt.... men trummorna.... eller snarare trumsoundet. låter.... platt på nåt sätt. Du kunde kanske testa med nåt annat sound!?

Din sångröst gillar jag  :D

Krister

Wernborg:
ang. flood eller inte så betyder nuvarande titel: Vem översvämmar världen?

Det handlar om när översvämningen sker.

Mvh / Nästan säker

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion