Forum > Färdiga produktioner
WERNBORG/HARMONICA MIKE - Do you know me part 2
Dividend:
Fan vad gitarren sitter bra! Bra mix av en gnutta punkinfluerad jazz och blues. :D
Wernborg is tha man!
Sången är bra som vanligt, det andra gitarrsolot låter inte frevensmässigt eller lirmässigt fel sm nån sa, och sen när munspelet kommer in then I know who you are. :D
Finemagnifikt hantverk!
/Per
Harmonica mike:
--- Citat från: Emulator skrivet 10.04.2007, 01:18:55 ---gott gung.
Jag har inget problem med giterrena här, tycker de sitter bra. vackert wernborgskt hantverk.
bra bas :rolleyes: (internt)
1:10 är sången RIKTIGT bra mike, skitskönt....och munspelet sedan, mumma.
tycker denna låt funkar så bra. Körerna är snyggt utplacerade i stereobilden också.
Snyggt hantverkt detta. Gillar mer tungblues från er snäppet mer, men denna är också riktigt bra.
--- Slut citat ---
Thanx Emulator.
1-1 mellan guror å hammond då..skönt. Basen,ja den har ju en egen historia.. :D
Nu är vi glada jag å Steffo.
Mvh
Micael
Harmonica mike:
--- Citat från: Keyllen skrivet 10.04.2007, 03:55:43 ---djäkla skön låt, ska in i min mp3 när jag snart ska skaffa en. (Dottern har snott alla hittills)
Keyllen
--- Slut citat ---
Keyellen.
Vi tackar så mycket för det,släng in den i dotterns mp3:a också,som payback :D
Mvh
Micael
Harmonica mike:
--- Citat från: Dividend skrivet 10.04.2007, 05:05:43 ---Fan vad gitarren sitter bra! Bra mix av en gnutta punkinfluerad jazz och blues. :D
Wernborg is tha man!
Sången är bra som vanligt, det andra gitarrsolot låter inte frevensmässigt eller lirmässigt fel sm nån sa, och sen när munspelet kommer in then I know who you are. :D
Finemagnifikt hantverk!
/Per
--- Slut citat ---
Härligt Per.
Då skriver vi 2-1 mellan gura å orgel samt säger att det håller.Wernborg rules helt klart.Ett annorlunda arr mot mitt,mera bluesigt och betydligt snyggare lirat.
So,know you know us.. :D
Mvh
Micael
stajo:
så varmt så skönt !
rent utsagt kanon :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida