Forum > Färdiga produktioner

WERNBORG/HARMONICA MIKE - Do you know me part 2

<< < (2/6) > >>

Dividend:
Fan vad gitarren sitter bra! Bra mix av en gnutta punkinfluerad jazz och blues. :D
Wernborg is tha man!

Sången är bra som vanligt, det andra gitarrsolot låter inte frevensmässigt eller lirmässigt fel sm nån sa, och sen när munspelet kommer in then I know who you are. :D

Finemagnifikt hantverk!

/Per

Harmonica mike:

--- Citat från: Emulator skrivet 10.04.2007, 01:18:55 ---gott gung.

Jag har inget problem med giterrena här, tycker de sitter bra. vackert wernborgskt hantverk.

bra bas :rolleyes: (internt)

1:10 är sången RIKTIGT bra mike, skitskönt....och munspelet sedan, mumma.

tycker denna låt funkar så bra. Körerna är snyggt utplacerade i stereobilden också.

Snyggt hantverkt detta. Gillar mer tungblues från er snäppet mer, men denna är också riktigt bra.

--- Slut citat ---

Thanx Emulator.
1-1 mellan guror å hammond då..skönt. Basen,ja den har ju en egen historia.. :D
Nu är vi glada jag å Steffo.

Mvh
Micael

Harmonica mike:

--- Citat från: Keyllen skrivet 10.04.2007, 03:55:43 ---djäkla skön låt, ska in i min mp3 när jag snart ska skaffa en. (Dottern har snott alla hittills)
Keyllen

--- Slut citat ---

Keyellen.
Vi tackar så mycket för det,släng in den i dotterns mp3:a också,som payback :D

Mvh
Micael

Harmonica mike:

--- Citat från: Dividend skrivet 10.04.2007, 05:05:43 ---Fan vad gitarren sitter bra! Bra mix av en gnutta punkinfluerad jazz och blues. :D
Wernborg is tha man!

Sången är bra som vanligt, det andra gitarrsolot låter inte frevensmässigt eller lirmässigt fel sm nån sa, och sen när munspelet kommer in then I know who you are. :D

Finemagnifikt hantverk!

/Per

--- Slut citat ---

Härligt Per.
Då skriver vi 2-1 mellan gura å orgel samt säger att det håller.Wernborg rules helt klart.Ett annorlunda arr mot mitt,mera bluesigt och betydligt snyggare lirat.

So,know you know us.. :D

Mvh
Micael

stajo:
så varmt så skönt !

rent utsagt kanon :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion