Forum > Färdiga produktioner

djonas feat Åsa - My Strokes Are All For You

<< < (3/6) > >>

cykeln:
Aahh vad snyggt!
Tänkte att detta skulle kunna vara från Agnets Fältskogs nya skiva
Låter helt proffsigt
Snygga övergångar mellan de olika partierna
Lite jazz-känsla ibland.
Väloljade gitarrer där!
Rent och samtidigt lite ruff - bra!
och Åsa !

Åsa:
 :lol: Men rackarns härligt att läsa feedback här!!
Det är ju lite nytt sätt att sjunga i den här - blanda mjukt och attityd om vartannat :blink:
Fick väl till det som det önskades till slut :)
Men så jädra kul att sjunga den här alltså! Verkligen glad att jag fick sjunga den! Låten fastnade jag för direkt jag hörde den, och djonas har ju gjort ett skitsnyggt arr tycker jag. Har varit jättekul att höra vartefter hur det byggts upp, imponerad.
Det som är då är att distar på sina ställen då som sagts men det ska ju fixas.

-tacktack ska ni ha!!

Marruschkka:
Hej :)

Gudabenådat gitarrspel..rasselrassel..otr oligt bra i harmoni och synk. Bra melodi.
Åsa, du sjunger fantastiskt som vanligt, men jag är speciellt förtjust i den här attityden du har här..skulle vilja höra ännu mer av den, ännu kaxigare lixom....det är ju rockigt..då skulle det bli ännu häftigare :P

Kör så det ryker!!

Tycker

/Marr då

Clemens:
Oj Oj... vilken låt... Agneta Fältskog skrev någon, och ja, får påtagliga vibbar från hennes "USA skiva"  ( var det Peter Cetera ?) som proddade och skrev låtar..kunde vara en fortsättning där..snyggt! Ang mixen tycker jag att sången skall upp en hel del, ligger i bakvattnet nu..annars kanonsång av Åsa och grymma gitarrer !

Åsa:

--- Citat från: Clemens skrivet 25.11.2008, 23:05:47 ---Oj Oj... vilken låt... Agneta Fältskog skrev någon, och ja, får påtagliga vibbar från hennes "USA skiva"  ( var det Peter Cetera ?) som proddade och skrev låtar..kunde vara en fortsättning där..snyggt! Ang mixen tycker jag att sången skall upp en hel del, ligger i bakvattnet nu..annars kanonsång av Åsa och grymma gitarrer !

--- Slut citat ---

... jag letar hakan här, hittar den nog snart  :D
Det är så otroligt kul att höra det där! Två stycken ikväll, haha!
Och just den skivan lyssnade jag på HUR mkt som helst, älskade den!
Jag var rätt ensam om att lyssna på den i min bekantskapskrets minns jag.

:lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion