Forum > Färdiga produktioner
djonas feat Åsa - My Strokes Are All For You
hegobald:
Whoa.. Bra låt.. Men tusan.. Mastra om genast.. Låter ju alldeles hemskt ju.. Det överstyr och är komprimerat allt för mycket.. Sången låter lite väl middig och vass (vassheten kan iof bero på att det överstyr).. Lite väl beskuren.. Originalet var varmare och mer närvarande (fast det puffar lite).
Men som sagt gôrbra låt men fin känsla.. ;)
egghuvud:
jaha... såg att jag inte kommenterat denna. Var tvungen att analysera varför och det handlar nog lite om att jag stör mig på att jag inte kan hitta något att gnälla på. Det låter svinbra helt enkelt. Genomtänkt, väl framfört, extremt bra arrangerat och Åsas röst tillför verkligen en extra dimension till låtarna. Finns det en enda sak jag kunde säga så är att ljludet på sången är lite tunnt i de nedre registren. Lite mer (nedre mellanregister kanske) i sångljudet så är det världsklass på det hela.
Gitarrerna är som vanligt mycket bra och trummorna är bra porgrammerade. Allt är tajt så det stänker om det. Jag tyckte kanske att det blev ett taktbyte för mycket på slutet, men det är helt och hållet en smaksak. :) :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida