Forum > Färdiga produktioner

Memphis (duett med Åsa och Jonnerstone) - The Christmas time

<< < (5/10) > >>

Memphis:

--- Citat från: egghuvud skrivet 19.11.2008, 11:50:40 ---Det är bara att instämma i hyllningarna. Mycket snyggt arrangemang. Vackert så det förslår. Ibland är det skönt med det där riktigt svulstiga. Du kunde nästan tagit ut svängarna ännu mer. Gillar intensitetsväxlingarna. Jag skulle kanske ha arrat percussion lite anorlunda. Men det är riktigt vackert. Bra sång både av Jonnerston och Åsa naturligtvis. Tjejen är verkligen hemma här  :)

--- Slut citat ---

Tackar Egghuvud. Ja kunde väl tagit ut svängarna ännu mer men någon måtta får det vara.  :lol:

Får jag fråga hur du skulle arrat percussion-spelet annorlunda?

Berömmet av sången få ju dom ta emot. :)

Mvh

Memphis

flabb:
Tänkte kolla igenom alla låtar, har inte hört alla än, och så snubblar man på denna :blink:
Jag fick lite rysningar, ja av att den var så välgjord alltså  :D
Bra jobbat, låter väldigt proffsigt och finfina sånginsatser.

Memphis:

--- Citat från: flabb skrivet 19.11.2008, 22:54:44 ---Tänkte kolla igenom alla låtar, har inte hört alla än, och så snubblar man på denna :blink:
Jag fick lite rysningar, ja av att den var så välgjord alltså  :D
Bra jobbat, låter väldigt proffsigt och finfina sånginsatser.

--- Slut citat ---

:D

Hehe, tack för dom orden Flabb! Rysningar var inte dåligt. :)

Yllet:

--- Citat från: Memphis skrivet 17.11.2008, 13:19:48 ---@Divi: Tack Per! Väldigt kul att höra.  :wub: :D

@Yllet: Thanks Jon! :) Werner o Werner var iofs långt före min tid men jag kollade på det nu och det var rätt kul. :P

Mvh

Memphis

--- Slut citat ---

Nu får du mig att låta gammal, jag e faktiskt bara 29 :(

Memphis:

--- Citat från: Yllet skrivet 19.11.2008, 23:38:47 ---
--- Citat från: Memphis skrivet 17.11.2008, 13:19:48 ---@Divi: Tack Per! Väldigt kul att höra.  :wub: :D

@Yllet: Thanks Jon! :) Werner o Werner var iofs långt före min tid men jag kollade på det nu och det var rätt kul. :P

Mvh

Memphis

--- Slut citat ---

Nu får du mig att låta gammal, jag e faktiskt bara 29 :(

--- Slut citat ---

Okej, var ju inte min avsikt.  :rolleyes: långt före min tid var väl att ta i..  :D Den gjordes bara 4 år innan jag föddes.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion