Forum > Färdiga produktioner
Memphis (duett med Åsa och Jonnerstone) - The Christmas time
Memphis:
Uppdatering:
Sista slutmixen ligger uppe nu. Gjorde finjusteringar på sången så den flöt in mer i låten och inte låg uppepå lika mycket som innan. Nu kommer också musiken fram lite mer fast sången fortfarande hörs lika bra. Jonnerstone har jag fått fram mer på bryggorna har jobbat me EQ på båda på refrängerna för att få det tajtare o tydligare. Har också lagt om körens panoreringar efter Åsas tips och det blev bättre. :)
Tror det blir bra det här.
Mvh
Memphis
Åsa:
Japp, småfixet var pricken över i:et tycker jag. Sången kom fram mer, musiken kom fram mer, jonnerstones röst är jättebra mixad nu, och min med, jag är helnöjd med allt. Och kören blev ju riktigt bra nu ;) En finputsning, för det var ju så bra redan innan.
:wub: TACK för allt beröm för sången!!! Har bara suttit och flinat odrägligt i två kvällar här nu. Låten är ju underbar och den var ju såklart superhärlig att sjunga, och att sen få så mkt beröm, ja det är en härlig känsla det! SKITglad över låten!
oceanmusic:
Hmm, av någon anledning dök Tingeling, Snövit, Askungen och Bambi upp tillsammans med High School Musical gänget. :D Denna är ta mig klappen helt otroligt bra i genren pampiga och lite snyftiga jullåtar! :)
Memphis:
@Åsa: Jag blir så glad att du blev så nöjd med min mix. Var första gången jag mixade sång seriöst och det känns bra att resultatet funkade najs. :) Och berömmet för din sånginsats får du allt suga på. :D
@Oceanmusic: :D
Jag tackar så jättehjärligt!
Mvh
Memphis
djonas:
Nice som fan!
Mer utförlig kommentar kommer, sitter på jöbbet nu. B)
// djonas
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida