Forum > Färdiga produktioner
Memphis (duett med Åsa och Jonnerstone) - The Christmas time
Wernborg:
Helt makalöst bra arrat.
Tycker dock inte det kommer riiiiiktigt i mål. En tonartshöjning och in med trumset i sista reffen är mitt recept. Kanske tonartshöjning till gitarrsolo så det blir riktigt musikalsliskigt.
Galet bra jobbat.
jonnerstone:
Vad kul att det gillas. Jag hade velat göra så mycket mer, men min förbannade förkylning tillät mig inte att göra några utsvävningar, så jag fick hålla det ganska försiktigt för att rösten inte skulle spricka.
Men som tur är så räddar Åsa dagen med sin insats :wub:
Pitchkorrigerings artefakter?? Det är inte första gången som jag får höra sånt. Finns dock ingen pitchkorrigering här, dock en förkylning och lite klipp och klistra för att plocka bort min hes tuppar :)
Det roliga är att dom ggr jag använt pitchkorrigering på nån låt så har ingen reagerat men när jag inte använt så hör man "artefakter" :D. skumt!!!!
Tack till Memphis som gjort en helt underbar jullåt och tack för att jag fick vara med.
asti:
Fantastiskt snygg produktion och väldigt fin sång! Skulle dock vilja ha upp Jonnerstone något i vissa partier. Låter ju hur proffsigt som helst!
Memphis:
@MaxB: Thanks! Hurra! :D
@Marruschkka: Tackar för det, kul att det går hem så bra. :)
@Wernborg: Makalöst tack Wernis! :lol: :) Ja, man skulle kunna göra ännu mer. Det kan man alltid. ^_^
@Jonnerstone: Mannen entrar scenen! :P Ja, skumt det där. :wacko: Haha, men du fixade det jättebra. Och tack för dina ord. :)
@Asti: Tack så jättemycket Asti! :wub: Ja, jag skall kolla över sångmixen en gång till imorn, hann inte idag. Tack för påpekandet.
Me juliga hälsningar
Memphis
:)
egghuvud:
Det är bara att instämma i hyllningarna. Mycket snyggt arrangemang. Vackert så det förslår. Ibland är det skönt med det där riktigt svulstiga. Du kunde nästan tagit ut svängarna ännu mer. Gillar intensitetsväxlingarna. Jag skulle kanske ha arrat percussion lite anorlunda. Men det är riktigt vackert. Bra sång både av Jonnerston och Åsa naturligtvis. Tjejen är verkligen hemma här :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida