Forum > Färdiga produktioner
Equality och Asti - När tiden rinner ut
asti:
--- Citat från: freddy skrivet 04.10.2008, 10:34:15 ---
--- Citat från: asti skrivet 04.10.2008, 08:34:22 ---Har faktiskt inte reagerat själv på pianoanslagen! Men det är ju fler som tycker så, så det ligger nog en del i det. Ska testa ett cellopålägg! Om man lägger på ytterligare instrument är jag rädd för att man tappar intimiteten, som sagt, men får väl fundera...........
Tack för synpunkter!
--- Slut citat ---
jag tycker inte att du ska lägga på så mycket heller, men lite små variationer. Lite stråkar och så, det förändrar nog inte helheten när det kommer till känslan, men ger lite variation.
--- Slut citat ---
Det är precis så jag tänker testa, om Eq också är inne på samma linje! Först cello och sedan ev lite kompletterande ljusa stråkar!
Fidden:
Mycket stämningsfullt och fint. Tycker dock att stämman i slutet borde sjungits av en kvinnlig röst. Cello låter också som en bra idé.
Wernborg:
--- Citat från: equality skrivet 03.10.2008, 21:42:48 ---Vari det "kyrkliga" ligger vet jag inte riktigt då jag inte är det minsta religiös.
--- Slut citat ---
Kanske när man "sjunger fint" till pianokomp. Precis som många relaterar till lägereld och otäcka trubadurer om sång till gitarr.
:unsure:
asti:
--- Citat från: Fidden skrivet 04.10.2008, 14:18:29 ---Mycket stämningsfullt och fint. Tycker dock att stämman i slutet borde sjungits av en kvinnlig röst. Cello låter också som en bra idé.
--- Slut citat ---
Jag har haft funderingar på att ta bort stämman i slutet, men en kvinnoröst kan ju vara en bra idé!
equality:
--- Citat från: freddy skrivet 04.10.2008, 10:32:52 ---Vill bara poängtera att gorilla nog låter lite hårdare än vad jag menade, en aning överdrivet. Vi skämtade om det i bandet förut, det var oftast trummisar som spelade som gorillor :D Men du fattade poängen iaf, tror det kan bli fint med lite justeringar, du är inte långt ifrån..
--- Slut citat ---
Äsch, det är hellugnt. :D Fattade precis hur du menade och jag saknar också bättre nyanseringar i spelet. Frågan är bara vad en gorilla gör i en kyrka? :P
/Silverryggen
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida