Forum > Färdiga produktioner

Equality och Asti - När tiden rinner ut

<< < (9/9)

Emulator:
Aztilius kanske ?  B)

Plinka:
Otroligt bra låt! Gillar harmonierna, men fullkomligen älskar den vemodiga cellon! Sången är också mycket bra! Vad gäller pianot vet jag ännu inte vad jag tycker, inget jag stör mig på direkt, men kanske krävs fler lyssningar!

Stolle:
Jag gillar det jag hör som helhet. Det enda som stör mig lite är skillnaden i rumsklang mellan sången och musiken. Musiken låter som om det sitter ett gäng musiker i en liten konserthall medan sången låter väldigt nära. Det känns lite som att sångaren står i ett annat rum än de övriga. Tyvärr är jag inte säker på att det hjälper att lägga på mer reverb. Helst hade jag kanske sett att sången sjunges om med lite längre avstånd till micken. Eller kan det hjälpa att försöka få bort lite proximity-effekt?

equality:

--- Citat från: Wernborg skrivet 04.10.2008, 15:42:31 ---
--- Citat från: equality skrivet 03.10.2008, 21:42:48 ---Vari det "kyrkliga" ligger vet jag inte riktigt då jag inte är det minsta religiös.
--- Slut citat ---

Kanske när man "sjunger fint" till pianokomp. Precis som många relaterar till lägereld och otäcka trubadurer om sång till gitarr.

:unsure:

--- Slut citat ---

:lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion