Forum > Demolåtar
equality - Autumn - Smoooth jazz
freddy:
Rätt mysigt men lite för mycket som man hört förr kanske, men det är svårt att frångå sådant när man provar något nytt, man börjar ju med att följa "mallen" sen bryter man den med tiden? :D Men det låter ju bra och det funkar som lite bakgrundstuff när med.
equality:
Eko: Thnx. Jo sång kan väcka liv i de döda. Fick ett förslag... se nedan!
freddy: Är nog som du skriver om "mallen" även om jag här ville ha det ganska strömlinjeformat. Övergången från C-dur till D på piaot är jag ändå rätt nöjd med. Thnx mannen!
Oceanmusic tipsade mig om: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=189157135 och det vore ju rena drömmen med hennes svala portugisiska på denna. :wub: TACK OCEAN!!! :)
pirateKING:
En Hotellobby i Las Palmas. Nuff said :)
Huuuuur mysigt som helst detta. Ruggigt bra hantverk, väldigt imponerande!
equality:
--- Citat från: pirateKING skrivet 27.08.2008, 18:43:56 ---En Hotellobby i Las Palmas.
--- Slut citat ---
Ja, det är alldeles förfärligt. :P Jätteglad att det funkar ändå...! Tusen tack PK! :)
91:an:
Sedan en vecka tillbaka har jag varit avskuren från omvärlden då åskan slog ut modemet :angry: Men nu har jag äntligen fått ett nytt och kan se och höra världen igen (kontrollrummet) Trevlig och avslappnande låt du gjort :P blundar jag så sitter jag på en flottare restaurang med hustrun och njuter av maten och musiken :rolleyes: Perfekt bakgrundsmusik som får en att må gott! Vad gäller tips/synpunkter så skulle jag vilja ha mer sparsmakat trumlir, det är en aning för bullrigt för genren. Kantslag istället? Det är nog pukorna framförallt som får det att låta överdimensionerat och möjligen baskaggen. Men arret med gitarrerna och pianot sitter hur fint som helst och nu säger hustrun att det rycker i benen och föreslår en dans på köksgolvet..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida