Forum > Demolåtar

equality - Autumn - Smoooth jazz

<< < (5/10) > >>

Rattlesnake:
Det var lite svårt att säga något om det här, det går liksom minsta motståndets väg - in i ena örat och ut genom det andra.  :rolleyes:
Men det låter ju trevligt om det hela. Skön ljudbild, lika finstämt som vanligt. Perfekt att lägga klinkers till, håller med Wernborg. Första varvet jag lyssnade tyckte jag att sista versen var lite uppjagad, pianot och nylonguran slogs om uppmärksamheten i några sekunder. Sedan började jag tänka på primer, fix och fogmassa igen.

equality:
ocean: Förmodligen virus i musikdatorn...
Emu: Se där en given textförfattare! 
Rattlesnake: Jo men det finns mycket mellan öronen också.  :P Pianot och nylonguran spelar inte samtidigt men strunt samma kul att du också kan tänka dig pyssla till denna.

Tack alla för bra feedback. Fått bra idéer till tänkbar förändring.   :)

MaxB:

--- Citat från: equality skrivet 26.08.2008, 13:18:57 ---ocean: Förmodligen virus i musikdatorn...
Emu: Se där en given textförfattare! 
Rattlesnake: Jo men det finns mycket mellan öronen också.  :P Pianot och nylonguran spelar inte samtidigt men strunt samma kul att du också kan tänka dig pyssla till denna.

Tack alla för bra feedback. Fått bra idéer till tänkbar förändring.   :)

--- Slut citat ---

Jag gillar gitarrljudet i din låt! Skön lyssning!

- Förmodligen virus i musikdatorn...  -  "Datore de la contaminare"

(sjung om den om du vill)

equality:

--- Citat från: MaxB skrivet 26.08.2008, 14:43:14 ---
Jag gillar gitarrljudet i din låt! Skön lyssning!

- Förmodligen virus i musikdatorn...  -  "Datore de la contaminare"

(sjung om den om du vill)

--- Slut citat ---

Jaha, till en mycket sorgligare melodi då kanske.  :rolleyes: :) Tack Max för lyssning och kommentar.

Eddi:
Bra låt och skönt laidback piano - allt som saknas är din röst - tror nog att engelska också kan bli hur bra som helst.
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion