Forum > Demolåtar
Brother, nu med Harmonica Mike
lonewind:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.03.2007, 10:02:51 ---Jag gör det direkt,har en liten lucka nu.Har din mail sedan tidigare,fixar en mp3:a så går det snabbt.Jag lirar lite fritt så kan du ju använda det du vill.
Hang in there..
--- Slut citat ---
Börja gärna på ettan isf, det blir väldigt mycket lättare att pula in dig i arret då
Light Head:
skön låt, bra röst och det känns som om du gillade den när du spelade in den, även om du tröttnat nu...
lonewind:
--- Citat från: Light Head skrivet 30.03.2007, 10:30:04 ---skön låt, bra röst och det känns som om du gillade den när du spelade in den, även om du tröttnat nu...
--- Slut citat ---
Va kul, man tackar...
Jodå, som med alla låtar man skriver själv tycker man de är en monsterhit till att börja med... de brukar svalna något under resans gång :rolleyes:
Harmonica mike:
--- Citat från: lonewind skrivet 30.03.2007, 10:06:16 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.03.2007, 10:02:51 ---Jag gör det direkt,har en liten lucka nu.Har din mail sedan tidigare,fixar en mp3:a så går det snabbt.Jag lirar lite fritt så kan du ju använda det du vill.
Hang in there..
--- Slut citat ---
Börja gärna på ettan isf, det blir väldigt mycket lättare att pula in dig i arret då
--- Slut citat ---
Filen har gått.Började lira där låten börjar så det ska nog funka.
Mvh
Micael
Hellpig:
Gitarrsoundet/spelet fångade mig direkt. Sången är störtskön också en fälla... jag bara föll för känslan i rösten! (Är det du? Får man låna dig till sång någon gång när det skulle passa? :)) Tycker det låter väldigt lovande och jag vet inte om du behöver så mycket mer än så här. Bas kanske?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida