Forum > Demolåtar
Brother, nu med Harmonica Mike
lonewind:
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 30.03.2007, 01:01:47 ---Jag tycker inte det skall vara så brett panorerat (lyssnar i lurar). På din första inspelning känns det mer som en liveinspelning med gitarr och röst från ungefär samma punkt. Nu är det istället väldigt avstånd mellan de få instrument som finns. Tror mer på att isntrumenten är lite tätare.
Annars bra!
--- Slut citat ---
Du har absolut en poäng där. Jag tyckte bara helt plötsligt att ljudbilden blev skönare att lyssna på.
Får se, jag kanske ändrar mig på den punkten...
lonewind:
... här var ett inlägg som jag "nu raderar"
Harmonica mike:
Tjena LW.
Vad tror du om lite munspel på den här? Det finns ju några partier med luckor där några snygga räkor skulle lyfta låten lite..Bjuder på det om du vill..
Låten är bra,men lite tom arr/lir mässigt.
Mvh
Micael
lonewind:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.03.2007, 10:54:50 ---Tjena LW.
Vad tror du om lite munspel på den här? Det finns ju några partier med luckor där några snygga räkor skulle lyfta låten lite..Bjuder på det om du vill..
Låten är bra,men lite tom arr/lir mässigt.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Hmmm, kanske inte alls en dum idé. Jag hade ju tänkt mig något efter sista refrängen på outrot... där skulle det vara finfint.... Vill du prova så är det bara att köra
Edit: Fast jag kom att jag inte är säker på att låtspåret börjar på en "bar" .... hmmm... hur gör man då
Harmonica mike:
Jag gör det direkt,har en liten lucka nu.Har din mail sedan tidigare,fixar en mp3:a så går det snabbt.Jag lirar lite fritt så kan du ju använda det du vill.
Hang in there..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida