Forum > Färdiga produktioner
Freddy - End
freddy:
--- Citat från: SteveHarris skrivet 23.06.2008, 03:04:47 ---Riktigt trevlig låt, låter som en blandning av kamelot,epica,nightwish och abba. trummorna är loopade eller iaf. programerade? låter lite för oriktigt i mina öron.
annars en bra låt fast inte direkt min sorts musik.
h.Tommy
--- Slut citat ---
Trummorna är programmerade. Du har inte lust att prova lira till? Även fast det inte är din musik...
:)
SteveHarris:
Skulle gärna göra det men har inte möjlighet att banda in det :(
H.Tommy
IKEN:
:wub: jaa,vad säger man? ni borde göra mer sång tillsammans,låter ABBA (som jag älskar)men även Nightwish,det enda som finns att smågnälla liiite på är trummorna,de är det enda som kunde göras om,Du låter som sångaren i Dreamtheater faktiskt.. :)
Åsa rules!! :D
mahan:
Tjou FreddY!
Är helt ordlös, imponerad och sanslöst begaistrad i detta verk! :wub:
Otroligt snyggt hopskruvat, gruvligt snyggt sjunget av båda, liret sitter och njutningen e fullständig!
Best Of KR 2008 tillsvidare! ;)
Enormt snyggt jobbat, ett halvdussin liknande låtar till och ni har en storsäljare på gång, kör vidare!
För att koppla in realiteten så måste ju medges att trummorna låter kantiga o saknar dynamiken som en låt som denna skall ha.
BRA Freddy, BRA Åsa! :)
h. johan
freddy:
SteveHarris: Kul att en rocker ville svänga förbi och låna ett öra. Lite för mycket mjukisbralla över denna för dig, det kan jag förstå. Ni kör ju liiiite hårdare grejer :) Kul att du gillade låten. Ser fram emot att få höra er nya demo sen mannen.
IKEN: Kul att du gillar vår dynamiska duo. Det blir nog fler låtar med Åsa på. Det vågar jag lova ;) Du tycker jag låter som James Labrie alltså, haha den var ny. Men dom har jag lyssnat på en hel del... kul!
mahan: Du ligger nog i topp när det gäller fin kommentar 2008. Tack som fan, värmer! Verkligen fina ord, blir lite mållös.. och det är fan inte ofta :D
Angående trummorna så jobbas det eventuellt på en riktig trumtagning. Återkommer med uppdateringar då självklart.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida