Forum > Färdiga produktioner
Freddy - End
Dividend:
Jodå. Lite Europe, lite Bon Jovi, mycket Åsa :)
Gillar..
cykeln:
Oj, oj vad bra detta är!
Bra melodier – lite åt abba-musical
Bra komposition – de olika delarna hänger ihop på ett suveränt sätt
Bra spel – härlig Hårdrocks-sologura
och framför allt kanske sången – det bästa jag hört från Åsa och även Freddy låter jättebra
Sticket är s.bra!
Tycker att när refrängen körs två gånger så skulle omtagningen behöva något mer, mer tryck, höjning eller nåt ..
Imponerande fem minuters stycke
flabb:
Stämmer in i lovordskören - bra jobbat, bra sång, när ni sjunger ihop låter det verkligen som Abba sång tyckte jag, bra låt, skönt gitarrsolo, om jag letar efter något så var det väl trummorna som lät lite tråkig (inte dåligt) men de kanske iofs inte skall sticka ut i en låttyp som denna :)
freddy:
Åsa: Ojojoj, tack där tjejen. Vilka fina ord du skriver om freddan. :D Tack det värmer! Kul att du gillade att sjunga/jobba med mig.. detsamma får jag säga. Du gjorde verkligen ett kanonjobb, lyfte låten med din fina stämma. Får nog ta och jobba fram lite fler samarbeten...
Bengan_gbg: Tack tack, kul att du gillar sången och att du tycker vi funkar i samma låt. Rackarns tur då :) Klart du ska cykla igång lite hårdrock mannen, kul om vi eventuellt inspirerade aningens. Queensryche finns i skivsamligen dom med :D Tack för du lyssnade! rock on..
Divided: Ja, dom där banden har jag lyssnat på allihop. Åsa brukar jag lyssna på också, om hon nu har något vettigt att säga... :D :D Tack för kommentaren och lyssningen!
cykeln: Lite abba säger du, aldrig fel säger jag. Kul att du gillar mannen! Imponerade åtta rader text säger jag tillbaka... :D tack som fan.
flabb: tack tack! Kul att även du gillar. Abba verkar komma tillbaka.. kul. Trummorna kanske inte är det bästa med låten, det håller jag med om. Dom gör väl sitt jobb och inte så mycket mer :D
Tack för att du lyssnade och tack för de fina orden.
SteveHarris:
Riktigt trevlig låt, låter som en blandning av kamelot,epica,nightwish och abba. trummorna är loopade eller iaf. programerade? låter lite för oriktigt i mina öron.
annars en bra låt fast inte direkt min sorts musik.
h.Tommy
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida