Forum > Färdiga produktioner
Freddy - End
max:
Bra och välproducerad låt!
Snygg sång av båda :)
Tycker att gitarrerna kunde vara lite högre i volym i refrängen, de försvinner lite nu. Snyggt solo!
Annars en mycket bra arrad låt!
freddy:
equality: Tack för en fin kommentar. Abba-vibbar är inte helt fel måste jag säga. Yes, markeringarna ska ner där, håller med. Kul att du gillade mixen annars och att du gillade låten.
max: Välproducerad? :) Ja, inte vet jag. Men den funkar. Kul att du gillar sången, arret och solot.
Rock on!
Åsa:
:wub: kan man bli annat än ännu gladare när man läser alla fina kommentarer..? Jag vet ju att det är mycket jobb nedlagt på låten, vet också hur lätt Freddy har att hitta melodier och harmonier som är klockrena. Och texterna... Det var inte svårt att hitta känslan i sången den här låten, den satte sig direkt och det är bland det roligaste jag sjungit här, han är ett litet musikaliskt geni den här freddan ser ni ;) Ruggigt duktig på att bygga upp låtar, den här är ju 5,30 lång och det kan man ju inte tro när man lyssnar. Extra roligt är ju att Freddy sjunger så jäkla bra B)
så ja.. tack för alla toppenord, för tips som gör låten ännu bättre -och tack freddy för låten :D
Åsa:
dubbelt..
Bengan_gbg:
Snyggt sjunget av alla inblandade! Snygga röster som gifter sig finemangs! Nu ska jag försöka övertyga min sångpartner in crime under eftermiddagen om att vi ska tag i hårdrocken igen. Banne mig! Å andra sidan har jag inget anständigt ljudkort (och lyssnar i laptophögtalare...)
Lite markeringar a la Evanenenenenenenscense och det låter bra. Snyggt arrat på alla håll och kanter!
Är det bara jag som får Queensrÿchevibbar?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida