Forum > Färdiga produktioner
Freddy - Something from Nothing
stajo:
Känner mig väldigt hemma i dina harmonier, alltså det var något som slog mig att de för mig känns väldigt färdiga och naturliga. Stycket är mkt variationsrikt vilket jag gillar, favoritdelen är nog den som börjar vid 2.50, fast det är svårt att säga för alla delarna är ju snygga. Den enda feedbacken är väl i så fall att du skulle kanske jobba ännu mer med att panorera.
Gott jobb
Memphis:
Shit, denna har jag missat, jag som älskar sånt här.. :wub:
Riktigt bra och välkomponerat. Har inget att påpeka, visste inte att du kunde göra sånt här. :) Nice job.
Mvh
Memphis
freddy:
--- Citat från: stajo skrivet 01.08.2008, 12:14:33 ---Känner mig väldigt hemma i dina harmonier, alltså det var något som slog mig att de för mig känns väldigt färdiga och naturliga. Stycket är mkt variationsrikt vilket jag gillar, favoritdelen är nog den som börjar vid 2.50, fast det är svårt att säga för alla delarna är ju snygga. Den enda feedbacken är väl i så fall att du skulle kanske jobba ännu mer med att panorera.
Gott jobb
--- Slut citat ---
Tack för att du lyssnade. Kul att du gillade. Det där med panoreringen kan jag nog ta till mig faktiskt, vet att jag är lite feg :) Tack och bock!
freddy:
--- Citat från: Memphis skrivet 01.08.2008, 12:34:17 ---Shit, denna har jag missat, jag som älskar sånt här.. :wub:
Riktigt bra och välkomponerat. Har inget att påpeka, visste inte att du kunde göra sånt här. :) Nice job.
Mvh
Memphis
--- Slut citat ---
Memphis.. Tackar! Jag provar på lite allt möjligt, vilket jag kan rekommendera :D
Tack för kommentaren och lyssningen. Rock on!
Memphis:
--- Citat från: freddy skrivet 01.08.2008, 12:40:18 ---
--- Citat från: Memphis skrivet 01.08.2008, 12:34:17 ---Shit, denna har jag missat, jag som älskar sånt här.. :wub:
Mvh
Memphis
--- Slut citat ---
Memphis.. Tackar! Jag provar på lite allt möjligt, vilket jag kan rekommendera :D
Tack för kommentaren och lyssningen. Rock on!
--- Slut citat ---
Varsågod. :) Gillar speciellt det sista partiet. Kul att den som låten var till blev glad. :) Jorrå, att testa många olika genres e roligt. Ibland gör jag orkestermusik och ibland hårdrock, varvar nån dag med Hip-hop någon annan gör jag elektronisk musik. Det e gött att hoppa mellan också om man kör fast med nått. Vad vore världen utan olika musikstilar. :) Tänk en värld med bara.. ..dansband.. :ph34r: :P
Men det var iaf en vacker och lättlyssnad låt du gjort. Ser fram emot mer. Keep going. :)
/M
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida