Forum > Färdiga produktioner
Freddy - Something from Nothing
freddy:
:blink:
david.roennlund:
Maffigt :)
--- Citera ---0039 när flöjten dubblas :wub: redan flöjtslingan i sig är fin, men där vid 0039 blir det fantastiskt!
Du har allt lyckats klämma in alla olika delar so krävs för att man ska uppfatts som känslosamt o stort !
0227 .. diggar inte riktigt trummorna som kommer in.... kanske lite höga o diskantiga?
0250 stråk o kör kom helt naturligt in
0303 det som låter som en metronom blipp... nej säger david :) sticker ut för mycket
0230 pianot är fint
0254 : snyyyygt ,får oldfieldvibbar :wub:
--- Slut citat ---
mitt jävla quicktime gav mig fe tider igår.... ska korrigera snart :( :(
Slås av att du ju kan spela piano , shysst :)
//
Harmonica mike:
Hej Freddy.
Oj vad vackert det börjar! Pianot lutade lite vänster i början bättre sedan..Klara melodier,sånt gillar jag.Stort och pampigt - grymt bra arrat!! Lite "suddig" ljudbild,svårt att veta vad det beror på..Förmodligen lite frekvens krockar,kan jag tänka mig..Pianot låter kanon! Kanske lite mer dynamik i anslaget på slut rakan.."Hör" en häftig kör grej där.. :)
Ja jizes,en manlig sångare med grymt tryck i rösten typ Baryton ;) samt en uppstädning i mixen - då jäddrar...Vill du så kan jag testa lite under sommaren..Läs slutet på Juli,drar ned låten.
Nu har jag fått en favorit till i klassiskt arrande här på forumet,mycket mycket snyggt gjort detta.
Mvh
Micael
mahan:
Oh yes Freddy!
Detta kan du ju, film o stora känslor, snyggt!
Om mixen, tycker du borde lösa på "kravatten" lite så att inte låten stryps,
nån typ av limiter/compressor jobbar nu alldeles för höftigt, stjäl en bit av dynamiken.
Men som helhet så tror jag nog att den du skrev låten åt kan känna sig stolt! ;)
Snyggt jobbat!
h. johan
Dividend:
Snyggt! Mysig stämning och schysst piano.
Vet inte om sång skulle funka, men värt ett försök helt klart! Stycket gör sig bra som det är med...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida