Forum > Färdiga produktioner
Freddy - Alive Tonight
MaxB:
Tungt skruvat och hög volym på dansgolvet. I sin genre gillar jag ljuden och ... sången är fint framförd!
Clemens:
Inte "min" musik.. men... bra melodi, bra sång..mixen känns lite vass..med en bättre mix så kanske vi får höra den på ENERGY :) eller varför inte: Москва .. плащи вам в стене!
freddy:
Stajo: Tolkar det som att du inte gillade denna tonartshöjning. Men jag tyckte nog det kändes rätt för låten. Även om det inte var direkt otippat eller nyskapande :D
Kul att du gillar arret, jag tycker det också känns helt ok faktiskt.
Kul att att du gillar melodierna och att refrängen sätter sig, det är väl lite av tanken. Lite lagom kletigt sådär. Frekvenskrokar är det säkert, lite utöver min förståelse för tillfället. Någon vidare producent anser jag mig inte vara, men det jobbas på det också :D
Pianot har du nog en poäng med, det finns en chans att det kommer ryka till nästa version.
Mixen ska jag se över. Helt klart :D Tack för en värdefull och utförlig kommentar, uppskattas!
Emulator: Hahaha :)
MaxB: Tack? :) Kul att du gillar sången, Åsa får ta det till sig :)
Clemens: Energy säger du, kul! Inget jag lyssnar på till vardags :) Mixen ja.. ;)
Tack då Yanni :D
mahan:
Tjouhei Freddy!
Kommer med kommen tarer så här lite på efterkälken..........
Gillar arret alldeles fruktansvärt, men mixen tappar nånting, blir inte blixåm den rätta sparken.
Sången e skitsnygg, well done Åsa!
Det är kompet som borde få ett skarpare tag, attack, mer botten i rytmsektionen o basen.
Särskilt baskaggen som ska föra takten vidare saknas nu.
Och sen ska gurorna panoreras ut aningen, mer STEREO i hela arret.
men för tusan, nu håller jag på att kräva saker av en en låt som kunde toppa EUROMUSIC,
men det vill ni ju inte.... men för tusan vänner , ni e jäkkelens nära! :)
Snyggt alster, NÄSTAN FÄRDIG!
lite till så kör ni på HIT! :)
h. johan
Åsa:
:wub: jaa, jag tar till mig berömmet för sången, flinar stort här och är skitglad :D
Låten är skitbra och när mixen är fixad så landar den faktiskt på nästa festskiva, ego så det förslår :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida