Forum > Färdiga produktioner
mahan / Harmonica Mike - ON THE BUSTER
Toby:
Det som jag tycker du ska ändra, men det är ju bara mina åsikter du gör ju som du vill, är väl rätt tydligt i det som jag skriver. Alltså jobba först med groovet , se till att det blir sväng. Sedan kan du ju plocka in fills men ta det försiktigt. Försök att behålla känslan i låten helt igenom. Om du tycker du har överträffat dig själv och är nöjd där så var det då. I grunden är det en bra låt som jag tycker man bara ska plocka fram kärnan i.
Lycka till!
Toby
Harmonica mike:
Hej Johan.
Lyssnade på denna idag.Kanske skulle jag lira om munspelet.Det är ju lite lättare nu när strukturen på låten är färdig.Nu har jag färdiga sträckor så att säga..åsså blev det ju en liten bump av det hela :D
Fundera lite på det,jag lirar gärna om..no problemo.Då blir alla nöjda :lol:
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.05.2007, 22:56:23 ---Hej Johan.
Lyssnade på denna idag.Kanske skulle jag lira om munspelet.Det är ju lite lättare nu när strukturen på låten är färdig.Nu har jag färdiga sträckor så att säga..åsså blev det ju en liten bump av det hela :D
Fundera lite på det,jag lirar gärna om..no problemo.Då blir alla nöjda :lol:
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Du har min mail, du har mitt förtroende, du har min förståelse... :D
Kasta en lirning över gränsen!
Nåt annat i låten som behöver ändras, slipas, sågas eller hyvlas, sätt det med i samma mail.
h. Johan
Burnin Sven:
Hade helt missat denna, tycker mig se att det kanske blir lite ändring på gång så då tänkte jag föreslå att skala av lite i trumspåret det liras lite för mycket ibland. Låter fint som bara den iofs. kanske lite mycket harmonier för min smak vill nog ha det lite avskalat där oxå men den är ju en smaksak. I övrigt så blir det tummen upp.
Göran
mahan:
--- Citat från: Burnin Sven skrivet 08.05.2007, 00:41:20 ---Hade helt missat denna, tycker mig se att det kanske blir lite ändring på gång så då tänkte jag föreslå att skala av lite i trumspåret det liras lite för mycket ibland. Låter fint som bara den iofs. kanske lite mycket harmonier för min smak vill nog ha det lite avskalat där oxå men den är ju en smaksak. I övrigt så blir det tummen upp.
Göran
--- Slut citat ---
Tackarför den BS!
TRor vi har diskuterat det där med trumspår tidigare,trummisen e lite lösslåppt, gillar sjäv det.Och vi tackar förtummen
h. Johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida