Forum > Färdiga produktioner
mahan / Harmonica Mike - ON THE BUSTER
equality:
Inget dåligt samarbete precis. Är dock inte särskilt svag för denna fusion-funk-genre eller vad man skall kalla den. Gillar gunget och din sång.
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 31.03.2007, 15:22:12 ---Inget dåligt samarbete precis. Är dock inte särskilt svag för denna fusion-funk-genre eller vad man skall kalla den. Gillar gunget och din sång.
--- Slut citat ---
Tnkx EQ
Jajamen, så går det till i KR, hämtar in en låt och efter en vecka känner men int igen den, efter att alla medlemmars ideér och kommentarer har tagits i beaktande :D Ta och jämför , här e första versionen av "fusion-funken :lol::
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=mediacenterpopup;attach=302;music
PÅ det sättet....
h. mahan
equality:
He, he. F'låt men gillar den bättre! :rolleyes: :) Ackordväxlingarna mellan sångfraserna är ju helsköna och kommer fram bättre i denna, lite av låtens clou eller hook, tycker jag. Sköna synkoper. Nånting gör den alltför välpolerad i mina skitiga öron, lite för slicked och bakåtkammat men finns en charm i det också. ;)
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 31.03.2007, 16:01:08 ---He, he. F'låt men gillar den bättre! :rolleyes: :) Ackordväxlingarna mellan sångfraserna är ju helsköna och kommer fram bättre i denna, lite av låtens clou eller hook, tycker jag. Sköna synkoper. Nånting gör den alltför välpolerad i mina skitiga öron, lite för slicked och bakåtkammat men finns en charm i det också. ;)
--- Slut citat ---
Så här kan det gå när man försöker göra som andra vill :P
WYHINAWYG = what you hear is not always what you get!
Men bådda versionerna finns uppe så njut av dem gott folk i den häärliga vårsolens glans :D
h. mahan
equality:
--- Citat från: mahan skrivet 31.03.2007, 16:11:10 ---Så här kan det gå när man försöker göra som andra vill :P
--- Slut citat ---
Har jag aldrig råkat ut för! (fingrarna i kors) :rolleyes: :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida