Forum > Färdiga produktioner

mahan / Harmonica Mike - ON THE BUSTER

<< < (3/12) > >>

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 28.03.2007, 11:36:51 ---Tjena..
Drog några räkor på den här.Behöver din e-mail..Jag har den som mp3:a,det duger och lätt att skicka..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Det e jäkligt fint Micael!

Min e-post hittar du i min profil, men för fan ja kan ju lika bra skriva ner den här:
mahan at dlc punkt fi

Ser fram emot att få testa din mp3:a ;)

h.  Johan

ADMINISTRATOR EDIT: Jag omskrev epostaddressen så den inte ligger i klarspråk för en massa spambots! Den är fortfarande human-readable. Detta för er personliga datasäkerhets skull.

Mahan:  Sorry admin, my mistake  :rolleyes:

Harmonica mike:
Yeah man..
Kul att det funkade..Mp3:an låter ju bra.Lite naket när guran försvann..Men det funkar ju..
Roligt att bidra med en liten trudelutt :D

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 28.03.2007, 21:47:48 ---Yeah man..
Kul att det funkade..Mp3:an låter ju bra.Lite naket när guran försvann..Men det funkar ju..
Roligt att bidra med en liten trudelutt :D

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Hejssan o tack Micael!
Sån blev den sen....Trummorna kanske lite långt bort, och gitaristen blev sur på den stormiga kritiken :rolleyes: och knallade hem. Nä..nog ska jag ännu i nåt skede "pina" in lite strato här och var!

Men som sagt, "lite" annorlunda feeling än i den ursprungliga. Jag gillar munspelet storeligen! Profsig presentation. ;)
Ska nu bearbeta den andra låten vi lite diskuterade.

h.  Johan

mahan:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 28.03.2007, 09:21:03 ---Hmmmm... just det. Om jag inte missminner mig var det just Mr Mahan himself som vid nåt skede gav mig rådet att "var försiktig med echo och reverb, lägg inget på de enskillda spåren utan först i slutmixen"

Eders
Spacetrucker

--- Slut citat ---

Okei,okei, okei...BigMac,BigMac,BigMac, my big mouth! ;)
Det e alltid lätt att berätta åt andra hur dom ska göra, men när man riktigt försöker själv..så :wub:
Kolla in senaste versionen nu o glöm skittan, och echo, o reverben, o mixen, o låten, ...vad va de du fråga? :P

h.  mahan

stajo:
 :huh: läste ju först om svajig sång etc...

Behållningen i denna låten blir ju sången, munspelet och basen ; dessa står för känsla och samhörighet. Det andra känns mer som utfyllnad;).
skön låt 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion