Forum > Färdiga produktioner

eQUALITY & yNOT - tELEPHONE nUMBER

<< < (5/15) > >>

Light Head:
Lyssnar ju en del på bland annat Tom Waits, så detta känns trevligt! Mule Variations är enligt mig en grymt bra platta.

Men åter till låten.

Körerna är väldigt bra, de smälter in i helheten på ett väldigt, väldigt, kommer inte på ordet,, "gediget" sätt typ.

Musiken är bra och fyllde med fantasi och engagemang. Sången är det inte något fel på heller. Kopplingen till Wadling kanske inte är så långsökt. Tänker på en Blue for two -platta som jag glömt bort namnet på.

Bra jobbat, musik/låt som jag gillar!

Dividend:
JAg säger samma sak som med Tele2: Inspirerande musikaliskt hantverk! Och nu börjar ljudbilden likna nåt!

Nice, nice, nice...

Dark Of Light:
 :rolleyes: Najjselinaisalltså!  :unsure: Dock känns den så kort som flickan sa...
 ^_^ Äh, jag kan ju loopa den och lyssna på den tills sminket trillar av! :P

mahan:
Holy poskrease o cookta egg EQ!

That´s about it! Nu e de drive från början till slut, nice pulse sattsäga :) Hoppas du själv e nöjd. :rolleyes:
Om (alltså om) du ännu skruvar på´n så basson aningen opp, konstigt att de alltid finns nåt att jama om  :P

Would I give that guy my telephonenumber? :unsure:

h.  mahan

Emulator:
jaha. lyssnar åter igen.

Nu tycker jag lite av pakgrundspercussionsmällarna låter lite väl reverbade och dova?

Gitarr och sång......allt mixat snyggt.

Också nya trummor! låter bra, men inte riktigt i samma rum? Vill ha lite mer rasliga öppna hihats kanske, lite slamrigare ljud!

liite skitigare trummor så sitter denna som en kepa!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion