Forum > Färdiga produktioner
eQUALITY & yNOT - tELEPHONE nUMBER
equality:
ynot: Måste göra din sånginsats rättvisa för tusan! :P
Light Head: Mule Variations gillar jag också men Rain Dogs tar nog priset. Kul att du gillar detta också. Waits-inspirationen finns ju där.
Dividend: Roligt att du tycker den förbättras!
Dark Of Light: :lol: Jo men ser det som ett gott betyg att du tycker den är för kort. Den ska vara kort och intensiv, blåsa över som en virvelvind utan att man fattar riktigt vad som hänt. :P
mahan: You'd better not. :P Jo jag är ganska nöjd, blev kanske lite jämntjock på ett sätt som inte var tanken men fick en annan tyngd. Basljudet skall jag kolla.
Emulator: Rummet är knepigt alltså. Kommer nog inte längre där men skall kolla in ett annat bas ljud. Tycker det krockar med "industritrumman" något.
Wernborg:
Första halvan känns tunn och lite besvärlig? Gitarren har ett konstigt elakt sound. Fjaniga trummor.
Andra halvan känns tjock och bara skön. Gitarren har ett mysigt elakt sound. Tunga trummor.
0-3 i halvlek, med några genialiska byten gjorde hemmalaget till slut 5-3.
equality:
--- Citat från: Wernborg skrivet 31.03.2007, 23:00:15 ---Första halvan känns tunn och lite besvärlig? Gitarren har ett konstigt elakt sound. Fjaniga trummor.
Andra halvan känns tjock och bara skön. Gitarren har ett mysigt elakt sound. Tunga trummor.
0-3 i halvlek, med några genialiska byten gjorde hemmalaget till slut 5-3.
--- Slut citat ---
:lol: Läcker recension. Håller med om problematisk första halva. Får inte ordning på den riktigt och g-ljudet är konstigt i sticket, hände nåt oförutsett där med inställningarna... Ska iaf testa annat basljud och fimpa första orgelräckan, utburen på bår. Får väl höra med Lagerbäck annars... :rolleyes: :P
equality:
Tycker väl basen är distinktare nu och mer orndning på första halvan, orgeln bantad något, kören mer i balans, trummorna och Tony lite starkare. Om nån orkar rikta trumhinnorna mot detta igen...? :rolleyes:
Toby:
Har inte hört denna på länge. Vilket lyft den fått! Gillar körerna jättemycket. Helt enkelt kanonfräckt förutom att basen tar för stor plats och låter lite för bumligt. (Iallafall i mina lurar.)
På det stora hela ett mycket bra jobb! Innovativt och kaxigt! B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida