Forum > Färdiga produktioner
eQUALITY & yNOT - tELEPHONE nUMBER
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 29.03.2007, 12:35:49 ---mahan: Tack för att du engagerar dig. Ett annat trumsound nu. Vad tror du?
--- Slut citat ---
Hold on EQ!
Ska lyzzna bara jag kommer hem. Jäkla jobbigt på jobbet :wacko:
h. mahan
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 29.03.2007, 12:35:49 ---mahan: Tack för att du engagerar dig. Ett annat trumsound nu. Vad tror du?
--- Slut citat ---
Okei EQ,
kunde inte vänta, stängde dörren till min office och drog på med mina jobbe-Creative-superklingklang högisar. Men t.om med dom så hörs ett fint, häftigt och stadigt trumkomp :D
Såg att låten också fått namn efter den berömde Mr EZ :rolleyes:
Men som sagt, kollar mer hemma vid lite mänskligare omständigheter. So far so good :D
h. mahan
mahan:
Hejssan!
Lyzznar nu med aningen bättre grejor, Härliga som trummor drar iväg vid 1:21, verkligt powersound just till denhär låten!
Men (alltid detta ..men) jamar, :P
I början, före Ez drar iväg vid 1:21 saknar jag en mer poängterad rytm. Där finns nåt baskaggliknande sound nånstans bakom, lyft upp det/den så får låten en mera pumpamnde o gungande rytm, alltså endast den där djupa baskaggen (some nånting annat än Ez) Spookie orgel hittar jag också, cool!
Good stuff!
h. mahan
equality:
mahan: Tack för allt påhejande! Roligt. :) Ändrade inledande rytmsektionen åt det tyngre hållet också förhoppningsvis åt det håll du föreslog. Hoppas det funkar? Skall lyssna på dina och andras alster lite mer i helgen.
ynot:
fan det tar sig .trummorna gör ju sitt till en klar knuff i rätt riktning..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida