Forum > Demolåtar
Soulbrother (mp3/Benganrock)
Harmonica mike:
Tjabba Bengan_gbg.
Jo men det här gillar jag.Lyssnade på första mixen men hann inte med att kommentera - så jag gör det nu..
Ingen har nämnt lite höga kompguror under sången så jag vet inte om jag törs skriva det? Drar på i monitorerna trots den tidiga timmen och går ifrån en bit,det brukar avslöja det mesta..
Tillbaka då,ja det är bara att erkänna - boysen har rätt - det låter kanon! Iofs kunde man vässa gurorna lite men det är inte nödvändigt mera en smak fråga..Hammond fillset läckert och hittade sin plats i låten.Kanon bra sång här Bengan,samt mycket läckert lirat!
Låten får full pott av Norrbottens juryn,lite mysko slut dock..Kanske har du tänkt en fortsättning,om inte - dunka till ett slut med trummorna så har du den.
Mvh
Micael
jay thomas:
Låten har loopat på morgonen, den är så snabla bra! MEN orgeln du la, känns i mina öron som farmor som spelar på sin Farfisa. ;)
Jag "hyssade" till det med en mycket kraftigt överdriven Deep orgel med dist och leslie. Du har PM om var den ligger.
Wernborg:
Smutsgosig bas. Fräsiga gitarrer. Iskall sång. Cool låt.
Bra bra helt enkelt.
Bengan_gbg:
Snabbsvar såhär på morgonkvisten;
Mike: Tack - ev återkommer bandspelarslutet - faden är lite kort, men det är nog snarare tvärtom - ingen fortsättning tänkt ;) Du brukar ju tycka jag kör gitarrerna för högt, så jag förväntade mig nästan det? Iofs sänkte jag basen ett snäpp t version två.
Jay; Orglar skall stävjas. Ska kolla om din farmor stoppade dunderhonung i orgeln ikväll dock ;)
Wernis: Tack - det värmer med så kall kritik från en gitarrguru :)
MacTS:
Detta rockar Bengan!
Jag brukar ju gnälla lite över muddigheten i dina gitarrer, men här är dom kanon! schyssta gitarrfigurer och bra spel överlag!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida