Forum > Demolåtar

Soulbrother (mp3/Benganrock)

<< < (4/8) > >>

jay thomas:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 30.05.2008, 10:30:21 ---Snabbsvar såhär på morgonkvisten;

...
Jay; Orglar skall stävjas. Ska kolla om din farmor stoppade dunderhonung i orgeln ikväll dock ;)

...

--- Slut citat ---

Ett instrument som går att bära med sig är inget instrument, det ska vara B3or och Bechstein flyglar!  ;)  :D

Bengan_gbg:
macts: Tack - jag har blandat i lite vassare gitarrer med :)

Jay:  :P

mahan:
Tjou Bengan_gbg!

Jorå, intron låter lite muffig o mjuk men när allt kommer igång så är detta kalasalster!
Arret o stämmorna, trummet o gurorna, allt i balans för mitt öra. Låter färdigt detta!

Enda som jag sågar på är "fadeouten", give the thing a real ending! :D

h.  johan

Bengan_gbg:
Mahan- tack. Muffel i 4 toner får du stå ut med :) Skönt att det låter klart. Jag ska lyssna på vad JT haft för sig ikväll med så får vi se/höra vartåt det barkar. Har några idéer till som jag funderar på att kasta in...och så är det tydligen önskemål på tapestop från annat håll - så det kanske ersätter faden. Ska försöka få till det snyggare den här gången dock!

Bengan_gbg:
JT: Har lyssnat - vad fick du t frukost? ;) Jag sparar på krutet  i denna låt men hör av mig t dig nästa gång jag vill ha orgel. LITE får du dock backa på prylarna ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion