Forum > Demolåtar
Proggmusik/ Genesisrelaterat
Clemens:
--- Citat från: freddy skrivet 09.05.2008, 14:17:00 ---Det låter lovande detta måste jag säga. Jag är stort fan av progg, i alla fall denna typ och inte den svenska varianten. Mysigt ljudlandskap tycker jag, låter lite "klent" som jay sa tidigare. Men håll oss uppdaterade :) Låter lovande.. och lycka till ;)
--- Slut citat ---
Tack..det värmer..
Mv Clemens
Clemens:
--- Citat från: Stolle skrivet 09.05.2008, 14:31:18 ---Lyssnar genom skithögtalare så jag kan inte kommentera ljudet, men musiken låter bra.
Detta kan nog bli nått.
--- Slut citat ---
Tur att du lyssnade i "skithögtalare" :rolleyes: Kanske kan bli nått..tar det med ro så får vi se...
Memphis:
Härlig låt, tycker också det saknas mycket bas dock, låter klent men jag gillar låten skarpt. :)
Mvh
Memphis
martinm:
Låter ,som du säger, som en del i ett större sammanhang, ska bli intressant att höra resten.
Behöver jag också fråga var basen har tagit vägen? Nä, jag låter bli. :D
:P
MaxB:
Låter som en skön snutt. Det låter som finalen på en låt. Jag saknar också bas, känns som du använt nån widener som sabbat basen. Varje "repris" verkar vara vara drygt 30 sekunder. Att ha hur många som helst i en följd kanske inte håller intresset i liv men i live-sammanhang kan det fungera. Jag associerar till plattan "Seconds out".
Soundet är helt rätt i detta sammanhang! Får vi höra fler delar?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida