Forum > Demolåtar
Proggmusik/ Genesisrelaterat
IKEN:
--- Citat från: Eko skrivet 23.05.2008, 15:26:36 ---Som genom ett trollslag förflyttades jag tillbaka till 4 juni 1976 på Hovet. Den i särklass bästa konserten jag bevistat. Polarna spelade in den med piratgrejer och mina två kassettband slets ut inom ett par år. Soundet är som hämtat från ett av detta kassettband som var väldigt basfattigt men obetalbart för min lyssning. Låt nu inte IKEN förstöra den känslan.... skojar bara.
Eko
--- Slut citat ---
Tack kompis...... :lol: :P
Clemens:
--- Citat från: IKEN skrivet 23.05.2008, 19:01:25 ---
--- Citat från: Eko skrivet 23.05.2008, 15:26:36 ---Som genom ett trollslag förflyttades jag tillbaka till 4 juni 1976 på Hovet. Den i särklass bästa konserten jag bevistat. Polarna spelade in den med piratgrejer och mina två kassettband slets ut inom ett par år. Soundet är som hämtat från ett av detta kassettband som var väldigt basfattigt men obetalbart för min lyssning. Låt nu inte IKEN förstöra den känslan.... skojar bara.
Eko
--- Slut citat ---
Tack kompis...... :lol: :P
--- Slut citat ---
Jaha.. det var inte kul at höra, det med IKEN alltså.. alla har vi våra egenheter :) Ett EKO fån forntiden Hm..ja jag var på den konserten och blev helt överväldigad, kan det bli bättre? :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida