Forum > Demolåtar

TEMU: (silence the) echoes v4.5 (mastrad) med hellpiq+valdez!!!

<< < (3/17) > >>

carl cadello:
+
Coolt!
Jag blir helt stressad i hela kroppen. Vänder mig om och vill bara springa, men jag kommer ingen vart.....puh...Nu är det "äntligen" slut.  :(
Det är en rent fysisk upplevels.

(-)
Sången är för låg, tycker jag. Men det har ju redan sagts.

Annars är det en fullträff. Mitt i solarplexus. Precis där ångesten sitter som djupast.

Vi får snart döpa om det här forumet till "Cooperation with Ynot"  ;)
men så är det väl när man är har talang, alla vill samarbeta med en, men vad vet väl jag  ;)

ynot:

--- Citat från: Wernborg skrivet 25.03.2007, 11:01:38 ---Det svänger katten. Grym låt.

Några saker jag tänkte på:
För låg sång
Fimpa slutet helt, det tar udden av känslan i låten när muisikskoleklass 1A kommer in där  :lol:
Lite för hårt processad sång, det blir svårt att uppfatta vad som sjungs.
Tycker att de utflippade gitarrfillsen också tar udden av jagadkänslan.
Hade gärna hört en bastrumma med spänt skinn istället för paradorketerns dito som ligger där nu.

Skön sång och skönt arr. Mmmmm.

--- Slut citat ---

håller med om slutet big time fick med missarna oxå ....men skall nog fixa till det
sång upp japp
skall kolla på kompressor ,lite

takar för feed
y

ynot:

Annars är det en fullträff. Mitt i solarplexus. Precis där ångesten sitter som djupast.

Vi får snart döpa om det här forumet till "Cooperation with Ynot"  ;)
men så är det väl när man är har talang, alla vill samarbeta med en, men vad vet väl jag  ;)

roligt att få vara med o ge liv åt vassinne o galenskap man kan inte låta bli .... Tack mr  c/C :D

Emulator:
cadello:
bock och tack! visst är det skoj att få jobba i hop med mokarmanikern från vänersnäs!  I detta fall var det    extra kul att bli jagad för att få bram bakgrunderna så han fick sjunga :D

Wernborg:
Tack för kommentarer om sväng och arr. de va lite halvsvettigt att få ihop denna kakafoni av ljud....
gitarrena kommer nog få en duvning lite mixmässigt och andra gitarrer är oxo på väg. får det i ver II
Sången skall upp, ynot bouncear en ny version idag. Sedan ska trummorna fipplas lite med när sångfilerna hamnar i uppsala igen :)  Vi får väl se hur magister tiopp lyckas bemästra skolklassen ;)

Paradorkesterns dito, som det dessutom är hål i?  :)

Det är nog faktiskt typ 7 kaggar på....hum, baldn annat. ska se om man kan få till en mer spänd variant oxo då....finns nog bakom nånstans att höjs upp ;)

tack ska ni ha för bra kritik och lyssning :)

Emulator:
version 2!

bump B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion