Jisses vilket kalasverk detta kommer att bli, det luktar stor opera om detta, enligt den lilla smakbiten med sångstämmorn som finns till förfogande! Det är så att nackhåren reser sig, wow.
Och Per då... du har igen en gång överträffat dig själv och överraskat åtmiståne mig med en superkomposition.
Den e det mest mäktiga som jag hört av dig, inget hugg eller stick, låten fullkomligt flödar in i själen, allt sitter snyggt, och just som jag sutter o tänker att nu skulle det passa med pizzicatovioliner så....där kom dom. Själva låten som sådan passar som sådan till vilken storfilm som helst.
MEn när sångarna adderas, just det, både HM och Marr ska sjunga på detta, kommer detta verk att stiga till skyarna. Nånting sådant som vi inte hört tidigare på KR!
Kan redan föreställa mig en kort opera, HM o Marr turas om med sånginsatser och sedan i slutet ett crescendo med båda som sjunger och i stämmor!

Så please fortsätt snabbt med denna, men ta god tid på er att göra den färdig, jobba med sång o stämmor, Per har gjort ett fenomenalt bottenjobb...
oj oj, can´t wait for next version

h. johan