Tjou!
Tänkte redan skriva slutinlägget från mig men läser att ni ännu har förbättringsplaner!
Visst finns det allitid nåt att slipa på men slipa inte ihjäl låten för det.

Och om ni hittar panoreingsknappen till sång o stämmor så använd den ordentligt. Låt HM stå på ena sidan och Marr på andra sidan av estraden, och stämmorna rejält utpanorerade. Finns det inte tillräkligt med stämmor så sjung in fler. Stämmorn gör detta väldigt mäktigt, inte alltså högt i volymen utan stort o brett på estraden.
Och så tycker jag mig höra en nynnande kör mot slutet, är det "riktig" eller en plugg? Hur som helst om ni har tillgång till riktigt körmaterial här så använd det, bara att nynna "mmmmm" i 10 stämmor, både HM o Marr tillsammans, och bred panorering.... Enkelt va........nå okei, ingen ska påstå att det är enkelt att göra musik!

Och du ser Per, inte ett ord om ackompanjemanget, så är nog ganska färdigt i mina öron, gott att lyssna på, men om du ännu har förbättringar så ska det bli intressant att få ta del av.
Såsom Mike sa, ge int upp ännu, gör detta helt färdigt fast det kan ta en tid till, detta är ju i varje fall den första av denna genre här på KR, så den blir grunden för kommande kompositörer!

Kör hårt!
h. johan
« Senast ändrad: 06.07.2008, 13:56:25 by mahan »
---<<<<---- theoldmanstillgoingstrong ---->>>>---
..............